معرفی و دانلود کتاب تصاویر پنهان: سطح دشواری 2

عکس جلد کتاب تصاویر پنهان: سطح دشواری 2
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصاویر پنهان: سطح دشواری 2

برای یک بازی هیجان‌انگیز فکری آماده هستید؟ تونی تالاریکو سازنده‌ی کتاب تصاویر پنهان، یک ماجراجویی چالش‌برانگیز برای کودکان ترتیب داده است. او در میان هرکدام از پازل‌های تصویری این اثر، یک شیء مخفی کرده. حالا نوبت شماست که این وسایل پنهان‌شده را از میان تصاویر شلوغ کتاب پیدا کنید و برنده‌ی این بازی باشید.

درباره‌‌ی کتاب تصاویر پنهان

تا حالا شده وسیله‌ای را گم‌ کنید و سپس این‌طرف و آن‌طرف به دنبال آن بگردید؟ چطور است این کار را به یک بازی هیجان‌انگیز تبدیل کنیم؟ تونی تالاریکو (Tony Tallarico) سازنده‌ی کتاب‌های بازی برای کودکان در کتاب تصاویر پنهان (Little Hidden Pictures)، این ایده‌ی جذاب را به اجرا درآورده است. پس اگر به پیدا کردن وسایل گم‌شده علاقه دارید، وقت آن است که مهارت خود را نیز نشان دهید.

کتاب تصاویر پنهان، درمجموع از 24 پازل تصویری تشکیل شده. در هریک از تصاویر کتاب تعداد زیادی وسایل درهم‌وبرهم وجود دارد؛ اما از میان این همه وسیله، کودکان باید اشکالی را که از آن‌ها خواسته شده پیدا کنند. گاهی حتی از یک شیء، چند عدد در هر صفحه وجود دارد. فرزندان شما می‌توانند این بازی را به‌صورت یک سرگرمی لذت‌بخش انجام دهند و یا اگر می‌خواهند کمی هیجان آن را بالا ببرند، برای انجام هر بازی زمان محدودی تعیین کنند و خود را بیشتر به چالش بکشند. خوانندگان کوچک این کتاب همچنین می‌توانند این‌بازی را به‌صورت مسابقه‌ی گروهی اجرا کنند یا در انجام آن از پدر و مادر و مربیان خود کمک بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب تصاویر پنهان

کتاب اشیاء پنهان، یکی از مؤثر‌ترین بازی‌های فکری برای تقویت مهارت‌های مختلف ذهنی است. این بازی به‌عنوان یک تمرین بی‌نظیر برای بالا بردن قدرت تمرکز و انعطاف‌پذیری ذهن کودکان انجام می‌شود. تونی تالاریکو و تصویرگر کتاب برای آنکه جذابیت و سرگرمی بیشتری به روند بازی ببخشد، تصاویر کتاب را بدون رنگ گذاشته‌‌اند تا خود کودکان بتوانند آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنند.

درنهایت با انجام بازی‌های کتاب تصاویر پنهان، کودکان می‌توانند به‌مرور توانایی بیشتری در انجام وظایف مختلف و جابه‌جایی میان آن‌ها پیدا کنند و از لحظه‌های تفریح و سرگمی خود اوقات هدفمندی بسازند. نسخه‌ی فارسی این کتاب با تلاش انتشارات مهرسا و ترجمه‌ی فاطمه صادقیان چاپ شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های گردو

کتاب‌های گردو، محصولی فرهنگی از مجموعه‌ی باشگاه مغز کودکان و کاری از انتشارات مهرساست. سازندگان این مجموعه‌ی آموزشی، با هدف بالا بردن توانمندی‌های ذهنی کودکان، در هر قسمت یک بازی فکری هیجان‌انگیز و چالشی با سطح دشواری مختلف، برای خوانندگان گروه سنی 3 به بالا آماده کرده‌اند. هر جلد از این سری کتاب بازی، بر تقویت یک یا چندی از مهارت‌های ذهنی از جمله حافظه، هوش دیداری، توجه پایدار و سرعت پردازش اطلاعات تمرکز دارد. همچنین بازی‌های این مجموعه یک سرگرمی عالی برای پر کردن اوقات فراغت و تجربه‌ی رقابت سالم است. «تصاویر دوقلو»، «چی کجاست؟» و «راه را پیدا کن» از جمله بازی‌های این مجموعه هستند.

کتاب تصاویر پنهان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتابِ تعاملی مفید و مهیج برای تمرین با کودکان 4 سال به بالا مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصاویر پنهان: سطح دشواری 2
نویسنده
مترجمفاطمه صادقیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-9890-13-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تصاویر پنهان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تصاویر پنهان

برای دریافت کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.