معرفی و دانلود کتاب ترس من از تو مهر تو از من

عکس جلد کتاب ترس من از تو مهر تو از من
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترس من از تو مهر تو از من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترس من از تو مهر تو از من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترس من از تو مهر تو از من

کتاب ترس من از تو مهر تو از من نوشته‌ی عطیه فیروزمند، داستانی است که با بهره‌گیری از تصویر و به تحرک واداشتن تخیل مخاطبان کودک، به آنان می‌آموزد که با ترس‌هایشان دوست شوند و از آن‌ها عبور کنند.

درباره‌ی کتاب ترس من از تو مهر تو از من

عطیه فیروزمند، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات کودک و نوجوان، در کتاب ترس من از تو مهر تو از من، داستانی جذاب و خیال‌انگیز را روایت می‌کند تا به کودکان بیاموزد چگونه با ترس‌هایشان دوست شوند.

نویسنده در این کتاب، داستانی بر مبنای تخیل آفریده است. شخصیت اصلی داستان کودکی است که از تاریکی و صداهای بلند می‌ترسد. کودک دوستی به نام جیجیلی دارد که به او کمک می‌کند که با ترس‌هایش دوست شود و آن‌ها را کنار بگذارد.

شخصیت اصلی در این داستان در آغاز نمی‌تواند به خاطر ترس‌هایش، کارهایی را که دوست دارد انجام دهد. او با کمک جیجیلی کم‌کم درمی‌یابد که چگونه ترس‌هایش را به بازی بگیرد و از این طریق آن‌ها را کنار بگذارد و به کارهایی که دوست دارد، برسد.

کتاب ترس من از تو مهر تو از من نوشته‌ی عطیه فیروزمند با تصویرگری خلاقانه‌ی مریم محمودی مقدم، در نشر پرنده آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به انتشار رسیده است.

کتاب ترس من از تو مهر تو از من برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 9 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب ترس من از تو مهر تو از من می‌خوانیم

جیجیلی را وقتی دیدم که، فهمیدم کمی متفاوتم.

آن شب در دفترچه خاطراتم نقاشی می‌کشیدم که هم‌زمان با رعدوبرق، جیجیلی هم آمد، سرش را گذاشت روی پایم و خوابید. دلم نیامد بیدارش کنم و بروم پیش مامان و بابا.

روز اول کلاس موسیقی هم پرید پشتم و خواست بادکنکش را برایش باد کنم، نتوانستم نت‌ها را با بچه‌ها بخوانم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترس من از تو مهر تو از من
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-600-436-204-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترس من از تو مهر تو از من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ترس من از تو مهر تو از من

برای دریافت کتاب ترس من از تو مهر تو از من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.