معرفی و دانلود کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!

عکس جلد کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!

تا حالا شده آرزویی کنید ولی بعد از آن پشیمان شوید؟ امروز خرگوش کوچولوی کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! درست چنین احساسی دارد. نیکولا ابرن قصه‌نویس و تصویرگر ماجراهای فانتزی و کودکانه و برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودک واتراستونز، در قسمت تازه‌ای از مجموعه قصه‌های "روزی روزگاری گرگی"، قرار است یکی از آن ماجراهای خنده‌دار جنگلی را برای دوستان کوچک خود تعریف کند و آن را با تصویر‌سازی‌های زیبا و رنگارنگ خود بیاراید.

درباره‌‌ی کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!

همه‌ی ما در دل خود آرزو‌های بزرگ و کوچک زیادی داریم؛ حتماً اگر خوب فکر کنید یکی دو‌تا از آن آرزو‌های رنگارنگ نیز در دل شما پیدا می‌شود. اما آیا ممکن است بعضی آرزو‌ها ما را به دردسر بیاندازند؟ شاید در ابتدا خنده‌دار به‌نظر برسد اما خرگوش سفید و بازیگوش کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! (Use Your Imagination) حاضر است به ما ثابت کند که باید خیلی مراقب آرزو‌های خود باشیم. نیکولا ابرن (Nicola O'Byrne) قصه‌نویس صاحب جایزه در دنیای کودکان، با قلم جادویی و تصویر‌سازی‌های خیره‌کننده‌ی خود، این ماجرای جذاب را برای ما تعریف خواهد کرد.

امروز حوصله‌ی خرگوشک حسابی سر رفته. به‌نظر می‌رسد چیزی نیست که بتواند خرگوشک را در این ظهر گرم و کسل‌کننده سرگرم کند و حوصله‌اش را سر جایش بیاورد. این‌جور مواقع فوراً فکر و خیال‌ها از راه می‌رسند و ما را به دنیای خود می‌برند. خرگوشک نیز حالا حسابی در خیالات رنگارنگ خود غرق شده. در چنین لحظه‌ای او تنها یک آرزو دارد و آن آرزو این است که یک نفر از راه برسد و او را سرگرم کند. اما اگر کسی که قرار است سر راه خرگوشک سبز شود، گرگ ناقلا باشد چه‌طور؟ آرزوی خرگوشک زود‌تر از چیزی که فکرش را کند برآورده می‌شود. به‌زودی سروکله‌ی گرگ از راه می‌رسد.خرگوش کوچولو که ساعت‌ها منتظر چنین اتفاقی بود، از گرگ می‌خواهد تا او را سرگرم کند. گرگ نیز یک پیشنهاد ویژه و ایده‌ی درخشان برای خرگوش قصه دارد!

داستان کتاب تخیلت را به کار بنداز به قلم نیکلا ابرن، یک قصه‌ی ساده و دل‌نشین با مفهوم‌پردازی عمیق و قابل تأمل است. قدرت تخیل و رویاپردازی یکی از بزرگ‌ترین داشته‌هایی‌ست که هر انسانی در زندگی از آن بهره‌مند می‌شود. با نیروی خیال، ایده‌های تازه شکل می‌گیرند و داستان‌های تازه نوشته می‌شوند. پرورش خلاقیت در کودکان نیز از آن موضوع‌های آموزشی پراهمیت است؛ چرا که کودکان در خیال‌پردازی، استعداد و توانمندی ویژه‌ای دارند. نویسنده‌ی داستان تخیلت را به کار بنداز، با روایت کوتاه و پرکشش خود، اهمیت و قدرت خلاقیت و ابتکار عمل را به خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کند و درباره‌ی نحوه‌ی استفاده‌ی درست از توانمندی‌های ذهنی می‌گوید. این داستان محصولی از سال 2014 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن نیز با تلاش انتشارات پرنده آبی چاپ شده. همچنین گفتنی‌ست که ترجمه‌ی خوب این اثر را رضی هیرمندی برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌های روزی روزگاری گرگی...

قصه‌های روزی روزگاری گرگی، یک مجموعه داستان مصور کودکانه، به قلم نویسندگان و تصویرسازان مختلف دنیای ادبیات است. این مجموعه با الهام از داستان‌های قدیمی درباره‌ی حیوانات جنگلی و رویارویی میان گرگ‌ها و خرگوش‌ها نوشته شده و هر قسمت آن حاوی یک ماجرای مستقل و تازه است. گرگ‌ها، از قدیم‌الایام تا به امروز، نقش و نماد نیروی نابه‌کار و شرور قصه را ایفا می‌کنند و خرگوش‌ها نیز نمایندگان تیزپا و تیزهوش طبیعت هستند. هر قسمت از این سری ماجرا‌های جذاب، با یک گره و چالش تازه برای خرگوش داستان آغاز می‌شود و در ادامه، با فکر و تلاش او به سرانجام می‌رسد. همچنین هر قسمت از این مجموعه‌ی خواندنی، درسی درباره‌ی مهربانی، امید و پشتکار در دل خود دارد و به دنبال ماجراجویی‌های گرگ و خرگوش‌ها، پیروزی خوبی بر بدی را به خواننده یادآوری می‌کند. این مجموعه‌ داستانی در سری کتاب‌های انتشارات پرنده آبی به چاپ رسیده است. «خرگوش باهوش و گرگ‌ها»، «تخلیت را به کار بنداز»، «من چقدر خوشتیپم» نام برخی از قصه‌های روزی روزگاری گرگی است.

نکوداشت‌های کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!

  • نویسنده‌ی این کتاب، تقابل میان هوش گرگ و خرگوش را به همراه تصویر‌سازی‌های رنگارنگ و پرجنب‌وجوش خود به نمایش درمی‌آورد و داستانی لذت‌بخش خلق می‌کند. (بوک پیج)
  • تصاویر ترکیب‌شده با دیالوگ‌ها برای خوانندگان کوچک کتاب جذابیت دارد و این کتاب به‌خوبی در دسته‌ی ادبیات افسانه‌ای و عامیانه قرار می‌گیرد. (کتابخانه‌ی مدرسه)

کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 8 سال از خواندن این روایت دل‌نشین و هوشمندانه و تماشای تصویر‌سازی‌های مهیج آن، لذت بسیاری می‌برند.

در بخشی از کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! می‌خوانیم

گرگ گفت داشتم به یک جای.... جای پُر دار و درخت فکر می‌کردم.
خرگوش جیغ زد: «جنگل چه طوره؟
گرگ گفت: درسته فکر خوبیه.
خرگوش که خیلی خوش خوشانش شده بود گفت: «حالا یک بدجنس داریم یک قهرمان داریم و همین‌طور جنگل.
گرگ نیشخندی زد و گفت: بله بله قصه‌ی ما شروع میشه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-189-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی!

برای دریافت کتاب تخیلت را به کار بنداز اما دقت کن چه آرزویی می‌کنی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.