معرفی و دانلود کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

عکس جلد کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

تامی ساور قصه‌نویس کودکان در کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! لذت خواندن یک داستان پرهیجان و خنده‌دار را به دوستان کوچک خود هدیه می‌دهد. این قصه که موفق به نامزدی جایزه‌ی اوکلاهما ردباد 2023 شده، ماجرای رویارویی خرگوشی وروجک با گرگ نابه‌کار است. همه‌ می‌دانند که مو لای درز نقشه‌های بی‌نظیر خرگوش کوچولو نمی‌رود. کافی‌ست که بار دیگر ذهن خلاق خود را به کار بیاندازد تا خود و دوستانش را از این مخمصه نجات دهد.

درباره‌‌ی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

خرگوش بازیگوش امروز کجا رفته؟ تامی ساور (Tammi Sauer) داستان‌گوی محبوب کودکان در اثر تازه‌ی خود یعنی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! (No Bunnies Here!) ما را به جنگلی سرسبز و پر از حیوانات رنگارنگ و بامزه می‌برد. تصویرگر او یعنی راس بوراک (Ross Burach) نیز قرار است با نقاشی‌های خود رنگ‌ولعاب دوچندانی به این قصه‌ی شیرین و خواندنی ببخشد.

امروز در جنگل حیوانات از آن‌روز‌های عجیب است. طبق معمول خبر تازه‌ای از راه رسیده و انگار این‌بار، موضوع از همیشه جدی‌تر به‌نظر می‌رسد. گویی دوباره‌ سروکله‌ی گرگ گرسنه پیدا شده و هیاهو و وحشت تازه‌ای به جان حیوانات بیچاره و مخصوصاً خرگوش‌ها انداخته. همه می‌دانند که خرگوش‌های بازیگوش محبوب‌ترین خوراکی‌های گرگ‌ها هستند. اما چه کسی می‌تواند این دوستان کوچک جنگلی را از این گرفتاری تازه نجات دهد؟ البته که همه روی خرگوش سفید و کوچک قصه، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. او از همه باهوش و فرز‌تر است و البته مهارت ویژه‌ای در سوار کردن نقشه‌های تازه دارد. پس تصمیم می‌گیرد با یک ترفند شگفت‌انگیز و خنده‌دار به گرگ ماجرا ثابت کند که او و دوستانش خرگوش نیستند! گرگ گرسنه، خرگوش و دوستان گرد و سفید او را با دو چشمان خود تماشا می‌کند؛ اما با حقه‌هایی که خرگوشک داستان بلد است، گرگ هرلحظه گیج‌تر می‌شود و خیال می‌کند به اشتباه افتاده است.

کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! داستانی سراسر خنده و طنز برای کودکان عاشق کتاب است. نویسنده با قلم گیرای خود و تناقض ویژه‌ای که میان روایت و تصاویر قصه ایجاد می‌کند، بارها لبخند به لب‌های مخاطبان این داستان می‌آورد. این کتاب همچنین یک گزینه‌ی عالی برای وقت‌ گذراندن پدر و مادر‌ها با فرزندانشان خواهد بود. آن‌ها می‌توانند از طریق مرور این روایت خواندنی، نکات آموزنده‌ی تازه‌ای همچون درس همکاری و امیدواری را با فرزندان خود مرور کنند. این اثر اولین‌بار در سال 2022 به چاپ رسیده و نسخه‌ی فارسی آن کاری از انتشارات مهرسا با ترجمه‌ای از هاجر فقهی است.

جوایز و افتخارات کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

  • نامزد جایزه‌ی کتاب اوکلاهما ردباد، سال 2023

نکوداشت‌های کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

  • سرگرمی‌بخش. (بررسی Kirkus)
  • یک مثال خنده‌دار درباره‌ی خطر فرضیه‌ها! (بوک لیست)
  • روایتی فوق‌العاده با تصاویری طنزآمیز (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • دیالوگ‌های کتاب برای خواندن با صدای بلند عالی هستند. (‌مجله‌ی کتابخانه مدرسه)

کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 8 سال از خواندن این قصه‌های بامزه و تماشای تصاویر خنده‌دار و رنگارنگ آن حسابی لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! می‌خوانیم

وای عزیزم! باور کنید اینجا نمایش شاد خرگوشی نیست. آقا گرگه، حتماً گیج شده‌اید! شاید بهتر باشد کمی استراحت کنید. یا اینکه بروید سفر!‍ شنیده‌ام این موقع از سال، قطب جنوب خیلی کیف می‌دهد. لطفاً‌ سلام من را هم به پنگوئن‌ها برسانید. سفر خوبی داشته باش! خدانگهدار!

الان این صدای خرگوش نبود؟

نه، فکر نمی‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!
نویسنده
مترجمهاجر فقهی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-336-018-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

برای دریافت کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.