معرفی و دانلود کتاب اول یک بچه قورباغه بود

عکس جلد کتاب اول یک بچه قورباغه بود
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اول یک بچه قورباغه بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اول یک بچه قورباغه بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اول یک بچه قورباغه بود

تابه‌حال مراحل رشد یک قورباغه را از نزدیک دیده‌اید؟ جودی اندرسون در کتاب اول یک بچه قورباغه بود برایتان خواهد گفت چطور تخم‌های ژله‌ای ته برکه به بچه‌قورباغه‌هایی بامزه تبدیل می‌شوند. کافی است با شخصیت‌های ماجراجو و باهوش این قصه همراه شوید تا در جریان جزئیات زندگی قورباغه‌ها در آب و خشکی قرار بگیرید.

درباره‌ی کتاب اول یک بچه قورباغه بود

همه‌ی موجودات برای رسیدن به مرحله‌ی بلوغ نیاز دارند زمان خاصی را سپری کنند. درواقع طبیعت با فراهم کردن شرایط مساعد به رشد موجودات مختلف و رسیدن آن‌ها به تکامل کمک می‌کند. مواد مغذی، نور خورشید، آب و بسیاری شرایط دیگر در تولد و ادامه پیدا کردن نسل موجودات زنده نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در این میان قورباغه‌ها یکی از جذاب‌ترین موجودات دوزیست هستند که تماشای تخم‌ریزی‌شان در فصل بهار می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد. جودی اندرسون (Judith Anderson) در کتاب اول یک بچه قورباغه بود (Once There Was a Tadpole) داستان بچه‌هایی را برایتان تعریف می‌کند که یک روز تصمیم می‌گیرند کمی از تخم‌های قورباغه‌ی ته برکه را بردارند و در داخل ظرفی شیشه‌ای نگهداری کنند. هدف آن‌ها از این کار این است که ببینند این موجودات ریز چطور تبدیل به یک قورباغه می‌شوند. آن‌ها مایل‌اند در همه‌ی این مراحل قورباغه‌ها را همراهی کنند.

در این کتاب، به طور کامل با روند رشد قورباغه‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید جزئی‌ترین تغییراتشان را تا رسیدن به شکل نهایی یک قورباغه‌ی بالغ مشاهده کنید. تصاویر جذاب این داستان را مایک گوردن طراحی کرده است.

کتاب اول یک بچه قورباغه بود، ترجمه‌ی سمانه تیمورزاده است که انتشارات تیمورزاده آن را منتشر کرده و کودکان علاقه‌مند به داستان‌های علمی و آموزشی می‌توانند از خواندن آن لذت ببرند.

درباره‌ی مجموعه‌ی معجزه‌های طبیعت

در مجموعه کتاب «معجزه‌های طبیعت» که به قلم جودی اندرسون و تحت عنوان Nature's Miracles منتشر شده است، داستان‌های علمی و آموزشی جالبی را درباره‌ی حیوانات و دیگر پدیده‌های طبیعی می‌خوانید. از دیگر کتاب‌های این مجموعه باید به «اول یک کرم ابریشم بود»، «اول یک دانه بود» و «اول یک قطره باران بود» اشاره کرد.

کتاب اول یک بچه قورباغه بود مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 8 ساله‌ای که می خواهند داستانی تصویری و جذاب درباره‌ی رشد قورباغه‌ها بخوانند، این کتاب را حتما مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب اول یک بچه قورباغه بود می‌خوانیم

بچه‌قورباغه‌ها باید منظم غذا بخورند تا رشد کنند. آن‌ها برای گاز زدن گیاهان در آب از لب‌های نازک و دندان‌هایشان استفاده می‌کنند. آن‌ها به مقدار زیادی غذا، آب تمیز، گرما و سایه نیاز دارند. وقتی بدن بچه‌قورباغه به اندازه یک نخود شود، دو برآمدگی در اطراف آن به وجود می‌آید که این برآمدگی‌ها خیلی زود به پاهای عقبی تبدیل می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اول یک بچه قورباغه بود
نویسنده
مترجمسمانه تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-238-382-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اول یک بچه قورباغه بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اول یک بچه قورباغه بود

برای دریافت کتاب اول یک بچه قورباغه بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.