معرفی و دانلود کتاب از ما بهتر دیگر نیست

عکس جلد کتاب از ما بهتر دیگر نیست
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از ما بهتر دیگر نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از ما بهتر دیگر نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از ما بهتر دیگر نیست

برای یک گشت‌وگذار حسابی میان دوستان جنگلی آماده هستید؟ کتاب از ما بهتر دیگر نیست، یک قصه‌ی شیرین و کودکانه به قلم مریم رضایی خاتونی است. خوانندگان خردسال این قصه همراه با تصاویر شاد و رنگی آن به دل جنگل‌های سبز می‌روند و با حیوانات مختلف جنگل همراه می‌شوند. این‌روز‌ها سه روباه ناقلا دردسرهای تازه‌ای برای حیوانات جنگل به‌راه انداخته‌اند. باید دید که اهالی جنگل قرار است چطور درس عبرتی به این سه دوست بازیگوش بدهند؟ ‌

درباره‌‌ی کتاب از ما بهتر دیگر نیست

داستان جنگل و حیوانات آن از شیرین‌ترین داستان‌ها برای مخاطبان خردسال دنیای کتاب است. مریم ضایی خاتونی نویسنده‌ و تصویر‌گر داستان‌های کودکانه در کتاب از ما بهتر دیگر نیست یکی از همین قصه‌های دوست‌داشتنی را برای خوانندگان خود آماده کرده است؛ داستانی که در کنار روایت بامزه و خواندنی آن، نکته و پند‌های زیادی برای آموختن دارد.

داستان از ما بهتر دیگر نیست در جنگلی سرسبز و در میان حیوانات گوناگون آن می‌گذرد؛ حیواناتی که همگی در صلح‌وصفا کنار یک‌دیگر زندگی می‌کنند و آزاری به هم نمی‌رسانند. البته همیشه یک استثناء پیدا می‌شود! سه روباه که بایکدیگر دوست صمیمی و از اهالی جنگل هستند، حسابی ازخودراضی به‌نظر می‌رسند. آن‌ها تصور می‌کنند هیچ‌کس بهتر از آن‌ها پیدا نمی‌شود. این سه دوست نابه‌کار همیشه گرسنه هستند و لباس‌های کثیف و کهنه می‌پوشند؛ با‌این‌حال هیچ‌گاه تن به کار نمی‌دهند و از دست‌رنج بقیه می‌خورند. روزی حیوانات جنگل تصمیم می‌گیرند از دست این سه‌دوست ناقلا فرار کنند و دیگر هیچ‌وقت پیدایشان نشود. در این شرایط است که سه روباه قصه تک‌وتنها می‌مانند؛ اما ناگهان موجود عجیبی از راه می‌رسد و آن‌ها را حسابی می‌ترساند. این موجود یک کله شبیه به فیل دارد با ده دست‌وپای جورواجور که هرکدام به شکل دست‌وپای یک حیوان است. اما باید دید سه رفیق قصه‌ی ما باز هم می‌توانند دربرابر این موجود تازه‌وارد به‌ دوز‌وکلک‌های خود ادامه دهند؟

کتاب از ما بهتر دیگر نیست، ماجرایی کم‌حجم با روایتی شاد و فانتزی‌ست. ماجرای داستان با کمک نقاشی‌های آب‌رنگی و خوش‌رنگ‌ آن روایت می‌شود. همچنین خوانندگان کوچک این کتاب می‌توانند با تماشا کردن این تصاویر، خود به جزئیات داستان بیفزایند و بخشی از کار روایت را برعهده بگیرند. این سبک پرتکرار در داستان‌های کودکانه، یعنی استفاده از تصاویر برای درک ماجرا، کمک ویژه‌ای به قدرت تخیل و رشد نوآوری و خلاقیت ذهنی کودکان کرده و از طرف دیگر پیوند ویژه‌ای میان آن‌ها با دنیای کتاب و داستان‌ها برقرار می‌کند. داستان از ما بهتر دیگر نیست، روایتی درباره‌ی دوستی، مهربانی و قدرت همکاری‌ و همچنین ماجرایی در نکوهش تکبر و خودبرتربینی است. نویسنده با زبان ساده و گویا به مخاطبان این قصه خواهد آموخت که هیچ حیله‌ونیرنگی بدون جواب نمی‌ماند و عاقبت خوبی بر بدی پیروز می‌شود. این کتاب با تلاش‌های نشر پرنده آبی واحد کودک انتشارات علمی و فرهنگی به دست مخاطبان می‌رسد.

کتاب از ما بهتر دیگر نیست برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 5 تا 7 سال که به قصه‌های جنگل و حیوانات آن علاقه دارند، مخاطب اصلی این روایت پرکشش و آموزنده هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از ما بهتر دیگر نیست
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-736-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از ما بهتر دیگر نیست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از ما بهتر دیگر نیست

برای دریافت کتاب از ما بهتر دیگر نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.