معرفی و دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل

عکس جلد کتاب آموزش تعمیرات موبایل
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تعمیرات موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تعمیرات موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تعمیرات موبایل

کتاب آموزش تعمیرات موبایل نوشته‌ی شهریار شجاعی فرد اوغان با بررسی دقیق اجزای گوشی‌های همراه، روش تعمیر و نگهداری آن‌ها را به شما ارائه می‌کند. شهریار شجاعی‌فرداوغان در این کتاب انواع گوشی‌های همراه را نام برده و با رسم شکل تمام اجزای سازنده‌ی آن‌ها را مشخص کرده است تا کتابش جامع‌تر و دقیق‌تر بشود.

درباره‌ی کتاب آموزش تعمیرات موبایل

در جهان امروز که پر شده از تکنولوژی و گوشی‌های همراه و انواع دیگر وسایل ارتباطی، دانستن نحوه‌ی نگهداری و حتی تعمیر گوشی‌های همراه، خالی از لطف نیست. حال با پیشرفت روزافزون این فناوری‌ها و گوشی‌ها و تبلت‌ها، امکانات آن‌ها نیز پیشرفته‌تر می‌شود و ازاین‌رو، نگهداری و تعمیرات‌شان نیز سخت‌تر و کاربرتر می‌شود. گوشی‌ها همراه و حتی تبلت‌ها نیز دیگر صرفاً برای برقراری ارتباط نیست و می‌توان گفت که بیشتر کارهای روزانه را با همین قطعه‌ی کوچک انجام داد.

شهریار شجاعی‌فرد اوغان با بررسی موشکفانه و دقیق و تخصصی اجزای سازنده‌ی گوشی‌های همراه، راه‌وروش‌های محافظت و تعمیر را در اختیار شما خوانندگان قرار داده است. نویسنده فصل‌های کتاب را دقیق و خوب ترتیب‌بندی کرده است و ابتدا به اجزای تشکیل‌دهنده‌ی گوشی پرداخته؛ در فصل بعدی انواع گوشی را نام برده و در فصول بعدی به انواع صفحه نمایش و تاچ، کلیدهای جانبی، برد، بلندگو و میکروفون می‌پردازد. نویسنده در کتاب آموزش تعمیرات موبایل تمام تلاشش را کرده که کتاب آموزشی کاملی را تهیه و تألیف کند تا مخاطبانش، چه افراد عادی و چه تعمیراتی‌های گوشی همراه، بتوانند نهایت استفاده را از این کتاب ببرند.

انتشارات آتی‌نگر کتاب آموزش تعمیرات موبایل را در سال 1403 چاپ و منتشر کرده و در اختیار شما خوانندگان قرار داده است.

کتاب آموزش تعمیرات موبایل برای چه کسانی مناسب است؟

حفظ و تعمیرات گوشی‌های همراه، خصوصاً در این دوران که در پیشرفته‌ترین حالت هستند، دشوار و کاربر است. بنابراین، خواندن این کتاب آموزنده که حاوی اطلاعات جامع و کامل درباره‌ی گوشی‌های همراه است، می‌تواند کمک‌حالتان باشد.

در بخشی از کتاب آموزش تعمیرات موبایل می‌خوانیم

در مرحله‌ی بعد سوکت را از نظر اتصال پایه‌های آن به برد و قلع‌مردگی (لحیم‌سردی) این پایه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم. در صورت نیاز اقدام به رفع قلع‌مردگی با استفاده از هویه یا سشوار صنعتی می‌نماییم. در مرحله بعد اقدام به بررسی مسیرهای سوکت و اندازه‌گیری ولتاژهای موجود روی سوکت می‌کنیم (گوشی در حالت روشن باشد).

این IC برای محافظت از مسیر LCD تا CPU روی برد قرار می‌گیرد و به عنوان یک نوع کلید یک‌طرفه عمل می‌کند. ICهای محافظ ممکن است دچار خرابی‌هایی همانند قلع‌مردگی، شکستگی و یا سوختن IC بشوند. در مواردی که با خرابی این نوع IC مواجه هستیم در صورت سلامت ظاهری IC ابتدا آن را رفع قلع‌مردگی می‌کنیم و سپس در صورت نیاز اقدام به تعویض IC می‌نماییم.

فهرست مطالب کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تعمیرات موبایل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-6102-38-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تعمیرات موبایل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تعمیرات موبایل

برای دریافت کتاب آموزش تعمیرات موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.