معرفی و دانلود کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

عکس جلد کتاب آقای کرنل و دوستش تستر
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای کرنل و دوستش تستر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای کرنل و دوستش تستر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

کتاب آقای کرنل و دوستش تستر، نوشته‌ی رابرت شفنر و ایوا دکس، داستانی بامزه و متفاوت، از دوستی یک فرد تنها به نام آقای کرنل با یک تستر برقی است! آقای کرنل هیچ‌چیز را به اندازه‌ی صرف صبحانه در کنار تسترش و نان‌های داغ و تازه‌ی او دوست ندارد، غافل از آن که خیلی از دوست‌ها همیشگی نیستند و تسترها نیز روزی خراب می‌شوند. آن وقت است شاید حتی گوشه‌گیرترین آدم دنیا مثل آقای کرنل نیز پایش را از خانه بیرون بگذارد تا دوست جدیدی پیدا کند!

درباره‌ی کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

بعضی آدم‌ها دوست‌های زیادی در زندگی دارند؛ بعضی‌ها تعداد دوستان‌شان به انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد و تعدادی از آدما نیز فقط یک دوست دارند و بس! آقای کُرنل از این دسته‌ی سوم است! اون تنها و تنها یک دوست دارد؛ یا بهتر است بگوییم فقط یک چیز را به عنوان دوست خود قبول دارد و آن هم تُستر محبوبش است. داستان هیجان‌انگیز آقای کرنل و دوستش تستر (Cornell und der Toaster) را از زبان نویسندگانش یعنی رابرت شفنر (Robert Scheffner) و ایوا دکس (Eva Dax) مطالعه خواهید کرد:

آقای کرنل فرد تنهایی‌ است. او تفریحات زیادی ندارد و خوردن صبحانه بخش محبوب روز او به‌ حساب می‌آید. برای همین هم تستر محبوبش را بهترین دوست خود می‌داند، چراکه این تستر برقی به او کمک می‌کند تا برای صبحانه، نانی نرم و گرم را سر میز داشته باشد. شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد، اما این تستر کوچک تنها رفیق و یار و یاور آقای شفنر است. آقای شفنر معمولاً از خانه بیرون نمی‌رود. او حتی با همسایه‌ی خود که به نظر فردی غیرمعمولی می‌آید نیز ارتباطی ندارد، تنها گاهی اوقات از پشت پنجره به خانه‌اش نگاهی می‌اندازد.

با تمام این‌ها آقای کرنل از زندگی خود و بابت داشتن تنها دوست صمیمی‌اش، یعنی تستر، راضی و خوشحال است. اما اوضاع همیشه هم وفق مراد پیش نمی‌رود. یک روز که آقای کرنل مثل همیشه از تستر محبوبش انتظار نان گرم و برشته دارد، تستر بیچاره می‌سوزد و از کار می‌افتد. آقای کرنل حالا تنهاتر و غمگین‌تر از همیشه است. اما شاید حالا وقت آن رسیده که این آقای گوشه‌گیر، پایش را از خانه بیرون بگذارد و برای گرفتن کمک هم که شده سری به خانه‌ی همسایه‌ی ناشناخته‌ و عجیب خود بزند!

داستان کتاب آقای کرنل و دوستش تستر، روایتی جذاب و متفاوت از دوستی‌ها و ارتباطات انسانی‌ست. خیلی‌ها ممکن است در زندگی همچون آقای کرنل خیال کنند نمی‌توانند دوست‌های زیادی داشته باشند، پس این کتاب فرصت خوبی‌ست تا همراه با آقای کرنل بار دیگر به دنبال شانس‌های تازه‌ی برای خود بگردند.

این کتاب اولین‌بار در سال 2018 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب سمیه آقاجانی به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

اقتباس‌ از کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

از کتاب آقای کرنل و دوستش تستر یک نسخه‌ی انیمیشنی نیز با کارگردانی رابرت شفنر ساخته شده است.

کتاب آقای کرنل و دوستش تستر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آقای کرنل و دوستش تستر رت به کودکان علاقه‌مند به ماجراهای متفاوت و داستان‌های پرکشش و آموزنده پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب برای مطالعه‌ی گروه سنی 3 تا 7 سال مناسب است.

با نویسندگان کتاب آقای کرنل و دوستش تستر بیشتر آشنا شویم

رابرت شفنر یک تصویر‌گر موفق و از سازندگان انیمیشن اهل آلمان است. شفنر فارغ‌التحصیل آکادمی ارتباطات و طراحی فرانکفورت است؛ عمده‌ی تخصص او را می‌توان در زمینه‌ی انیمیشن استاپ موشن تعریف کرد و کتاب و انیمیشن ساخته‌ی او یعنی آقای کرنل و دوستش تستر نیز حاصل پایان دوره‌ی تحصیلی او‌ست.

اوا داکس، دیگر نویسنده‌ی این کتاب نیز از نویسندگان دنیای کودک و بزرگ‌شده‌ی مونسترلند آلمان است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات است و فعالیت خود را با روزنامه‌نگاری برای ناشران مختلف و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی شروع کرده. اوا داکس اکنون همراه همسر و دو پسرش در کلن زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب آقای کرنل و دوستش تستر می‌خوانیم

روزی کُرنل که در حال جویدن نان تست بود از تُستر مدام سؤال‌هایی می‌پرسید: «اگر جرئت کنم و کاری انجام بدهم چطور می‌شود؟

و ادامه داد: «ما یک تکه نان تست می‌کنیم که برایمان خرجی ندارد. چه خوب که می‌توانیم با همین یک تکه نان خوش بگذرانیم.

تُستر با مهربانی سکوت کرد. ناگهان کرنل، صدای چکشی را شنید. صدایی که آزارش می‌داد.

حتماً صدا از خانه‌ی همسایه بود. آنجا همسایه‌ی جدیدی زندگی می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای کرنل و دوستش تستر
نویسنده،
مترجمسمیه آقاجانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462890-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آقای کرنل و دوستش تستر

برای دریافت کتاب آقای کرنل و دوستش تستر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.