معرفی و دانلود کتاب آدم برفی نقاش

عکس جلد کتاب آدم برفی نقاش
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی نقاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی نقاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم برفی نقاش

داستان خوابی که برفی کوچولو را به یک نقاش تبدیل کرد! کتاب آدم برفی نقاش نوشته‌ی نوشین شعبانی یک اثر در حوزه‌ی کودک و نوجوان است که داستان آدم برفی بازیگوشی به نام برفی را روایت می‌کند. برفی قرار است خیال و رویاهایش را با یک جاروی جادویی نقاشی کند. آیا موفق می‌شود؟!

درباره‌ی کتاب آدم برفی نقاش

اگر شما یک آدم برفی بودید،‌ چه رویایی در سر داشتید؟ آدم برفی قصه‌ی ما در کتاب آدم برفی نقاش دوست دارد در میان دشت‌های سرسبز و زیر نور خورشید زندگی کند و همراه با آواز پرندگان به رقص درآید. اما... اما به‌نظر شما چنین اتفاقی ممکن است؟! نوشین شعبانی در کتاب آدم برفی نقاش خالق داستانی‌ست که در آن رنگ و شادی و گرما نقش پررنگی را ایفا می‌‍کنند و سرشار از رویا و خیال است. فکر می‌کنید آدم برفی برای تحقق رویایش چه کار می‌کند؟

دنیای کودکان سرشار از رنگ‌های زنده و پرنشاط است. با اهمیت یافتن تربیت و رشد کودکان، انتخاب کتاب مناسب برای کودکان نیز اهمیت بسیار زیادی می‌یابد. مادربزرگ‌ها برای آب‌وتاب‌دادن به قصه‌های شبانه از تکنیک‌های ساده‌ای استفاده می‌کنند که نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان در سراسر دنیا برخی از این تکنیک‌ها را به کار می‌گیرند! ساختن تصاویر ساده و قابل باور یکی از این شگردهای قصه‌گویی است.

تصویرگری و اجرای طرح‌های خلاقانه در کتاب‌های کودکان باعث ایجاد تخیل آزاد در کودکان می‌شود و مخاطب خردسال به واسطه‌ی ارتباط سالم ذهنی با چهان داستان و نقاشی‌ها خود را در دنیای شیرین شخصیت‌های کارتونی تصور کند. از این طریق همراهی با شخصیت‌ها و اتفاقاتی که برای آن‌ها می‌افتد بیشتر می‌شود و بچه‌ها با نتایج خوب و بدِ رفتار شخصیت‌های کارتونی آشنا می‌شوند. در کتاب آدم برفی نقاش این ارتباط به واسطه‌ی طرح‌های شاد و رنگ‌های چشم‌گیر به آسانی صورت می‌گیرد و لحظه‌های نمایشی در ذهن کودکان تقویت می‌شود. از طرفی کتاب‌هایی از این دست منابع خوبی برای انتقال احساسات شیرین کودکانه به والدین هستند. امروزه پدران و مادران دلسوز سعی می‌کنند فرزندان خردسال خود را در هنگام مطالعه کتاب تنها نگذارند. به همین دلیل والدین یکی از بهترین ناظران تربیتی کودکان خود برای استفاده از کتاب‌های حوزه ی کودک و نوجوان هستند.

این داستان کودکان را به دنیای رویا و خیال هدایت می‌کند و شجاعت متفاوت اندیشیدن را به آنان می‌آموزد. کتاب پیشِ رو توسط انتشارات پرنده‌ی آبی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

کتاب آدم برفی نقاش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال کتابی سرگرم‌کننده و آموزنده برای کودکان 5 تا 8 سال می‌گردید که با تصاویر جذاب و رنگارنگ همراه باشد،‌ این اثر انتخاب بسیار خوبی برای شماست.

در بخشی از کتاب آدم برفی نقاش می‌خوانیم

برفی نوک جارو را روی برف‌ها چرخاند. می‌خواست تصویر پرنده‌ای را بکشد که در خواب دیده بود: سر، ‌نوک، چشم‌ها، ‌تنه و بال‌ها... همه‌چیز درست از آب درآمد.

برفی پرنده‌ای دیگر کشید. باز هم پرنده کشید. بعد سر ذوق آمد و یک درخت کشید؛ مثل درختی که روبه‌روی چشم‌هایش بود، با تنه‌ی خط‌خطی و شاخه‌های بلند. اما برفی خواب دیده بود؛ خواب درختی پر از شکوفه. پس درخت نقاشی‌اش را شکوفه‌باران کرد. با رضایت به نقاشی‌اش نگاه کرد، جارویش را بغل کرد و آن را بوسید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم برفی نقاش
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-952-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم برفی نقاش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آدم برفی نقاش

برای دریافت کتاب آدم برفی نقاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.