معرفی و دانلود کتاب Selected standard sample tests for OET reading: book 2

برای دانلود قانونی کتاب Selected standard sample tests for OET reading و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Selected standard sample tests for OET reading و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Selected standard sample tests for OET reading: book 2

کتاب Selected standard sample tests for OET reading به شما مجموعه‌ای از آزمون‌های تستی استاندارد و دقیق در زمینه‌ی زبان انگلیسی حوزه‌ی پزشکی را ارائه می‌دهد. این کتاب بر محوریت OET است که در واقع به مجموعه کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی در حوزه‌ی پزشکی مربوط می‌شود. با خواندن این کتاب و آزمون‌ها به راحتی قادر خواهید بود مدرک علمی خود را در این زمینه کسب کنید و کیفیت زبان‌تان را قوام ببخشید.

درباره‌ی کتاب Selected standard sample tests for OET reading

کتاب Selected standard sample tests for OET reading تألیف انتشارات تیمورزاده است که ده‌‌ها آزمون با اصطلاحات پزشکی را پیش روی‌تان قرار می‌دهد. این آزمون‌ها که بر اساس فرمتی استاندارد و دقیق طراحی شده‌اند به شما کمک می‌کنند که نسبت به زبان انگلیسیِ حوزه‌ی پزشکی تسلط پیدا کنید. بی‌شک هر شخص که زبان خوانده باشد آگاه است که کلمات و اصطلاحات مربوط به یک رشته‌ی علمی به کل با دیگر بخش‌های معمول زبان تفاوت دارد. بدین معنا که شما ممکن است از سطح بالایی در زبان انگیسی برخوردار باشید اما وقتی با کلمات و اصطلاحات تخصصی حوزه‌ی پزشکی مواجه می‌شوید، معنا و مفهوم هیچ‌کدام را نمی‌توانید پاسخ دهید و خود را ناتوان می‌یابید.

ازاین‌رو در این کتاب سعی شده تا آزمون‌هایی طراحی شود که شما را از سطح مبتدی تا تخصصی راهنمایی کند. پس از اتمام تمام آزمون‌های این کتاب می‌توانید این باور را در خود داشته باشید که شما نسبت به زبان انگلیسی پزشکی از سطح جالب‌توجهی بهره‌مند هستید و می‌توانید در آزمون‌های جدی برای کسب مدرک‌تان اقدام کنید. این کتاب توسط کارشناسان و افرادی شناخته‌شده مدون گشته که از آزمون‌های اصلی رشته‌ی زبان انگلیسی پزشکی شناخت دارند.

کتاب Selected standard sample tests for OET reading برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی پزشکی که قصد شرکت در آزمون بین‌المللی OET را دارند پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Selected standard sample tests for OET reading: book 2
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات375
زبانانگلیسی
شابک978-622-348-020-1
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، آزمون‌های بین المللی زبان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Selected standard sample tests for OET reading

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Selected standard sample tests for OET reading

برای دریافت کتاب Selected standard sample tests for OET reading و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.