معرفی و دانلود مجله اوج بازار - شماره 5

عکس جلد مجله اوج بازار - شماره 5
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله اوج بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله اوج بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله اوج بازار - شماره 5

مجله اوج بازار - شماره 5 منتشر شد. «سیستم‌سازی نکن و نابود شو»، «همایش سیستم‌سازی نکن و نابود شو برگزار شد»، «گفتگو با مهندس مسعود موذن»، «سیستم‌سازی کسب‌وکار با محوریت نرم‌افزار CRM دیدار»، «معرفی کتاب از هیچ تا همه چیز: استارباکس چگونه استارباکس شد؟»، «کلماتی که در فروش تاثیرگذار هستند»، «فرم چک‌لیست سیستم‌سازی و تحلیل کسب و کار» و ... از جمله عناوینی است که در این شماره از مجله می‌خوانید.

این مجله به مشکلات پیش روی کارآفرینان و کسب و کارهایی که بین یک تا 200 نفر پرسنل دارند پرداخته و راهکارهایی که بازاریان موفق کشور به آن رسیده‌اند را بررسی و با ترکیب اصول علمی به صورت ساده و کاربردی در خدمت شما قرار می‌دهد. همچنین راهکارهایی کاربردی در زمینه فروش بیشتر در شبکه‌های اجتماعی به شما ارائه خواهد داد.

این مجله فصلنامه بوده و در هر فصل از آن مصاحبه‌ای با افراد موفق در کسب و کار صورت می‌گیرد. قطعا با مطالعه مقالات کاربردی که در این مجله قرار دارد و عمل کردن به آن‌ها می‌توانید در مسیر درست گام بردارید.

در بخشی از مجله اوج بازار - شماره 5 می‌خوانیم

چرا سیستمی کردن کسب‌وکار مهم است؟

سیستم‌سازی کسب‌وکار مزایای متعددی دارد. اول اینکه یک کسب‌وکار سیستمی، فعالیت‌های روزانە‌ی مشخص و منظمی دارد. فعالیت‌هایی که همگی مکمل هم هستند و به پیشبرد اهداف سازمانی کمک می‌کنند. همانطور که بالاتر گفتیم، فعالیت‌های ناسازگار باعث ایجاد اختلال می‌شوند و این اختلال، شرکت را از رسیدن به اهدافش دور می‌کند.

وقتی وظایف روزانه‌ی کسب‌وکار خود را سیستمی می‌کنید، مطمئن می‌‍شوید اعضای تیم همیشه الگویی مشخص برای انجام کار داشته باشند. اگر اینچنین باشد، کارمندان به احتمال زیاد هر بار وظایفشان را به‌درستی انجام خواهند داد.

مزیت دیگر این است که سیستمی‌سازی کسب‌وکار، راه را برای ورود نرم‌افزارهای اتوماسیون هموار می‌کند. وقتی فرایند تجاری یا گردش کار شرکت به‌طور منظم اجرا شود، مطمئناً می‌توان اکثر کارهای شرکت را خودکار کرد.

فهرست مطالب

سیستم‌سازی نکن و نابود شو
همایش سیستم‌سازی نکن و نابود شو برگزار شد
گفتگو با مهندس مسعود مؤذن
سیستم‌سازی کسب‌وکار با محوریت نرم‌افزار CRM دیدار
معرفی کتاب از هیچ تا همه چیز: استارباکس چگونه استارباکس شد؟
کلماتی که در فروش تأثیرگذار هستند
اهمیت سیستم‌سازی کاربردی کسب‌وکار: ارتقاء کارآمدی و موفقیت
داستانک
فرم چک‌لیست سیستم‌سازی و تحلیل کسب‌وکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله اوج بازار - شماره 5
ناشر چاپینشریه اوج بازار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله اوج بازار - شماره 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجله اوج بازار - شماره 5

برای دریافت مجله اوج بازار - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.