معرفی و دانلود فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403

عکس جلد فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403

فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403 منتشر شد. «گفت‌وگوی اختصاصی مجمر با دکتر محمدرضا یوسفی»، «گنجینه ادبی و عرفانی آذربایجان سید ابوالقاسم موسوی»، «نگاهی روشمند به ارتباط بین سینما و ادبیات»، «بررسی و تحلیل وجه تصویری شعر سفرنامه خیزران» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

این فصلنامه‌ی ادبی با هدف ارتقاء فرهنگ و هنر در میان افراد جامعه، در تلاش است که مقالات ادبی و هنری مناسبی را در زمینه‌ی شناساندن فرهنگ و هنر ایران‌زمین منتشر کند.

در بخشی از فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403 می‌خوانیم

دیوان نباتی برای اولین بار در سال 1267 قمری در شهر تبریز به چاپ سنگی رسید و دیوانش تا به امروز 14 بار به چاپ سنگی رسیده است. علاوه بر تبریز دیوانش بارها در ترکیه، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، هندوستان، پاکستان و عراق منتشر شده است. به صورتی که انواع اشعار حکیم نباتی از قصاید، غزلیات و غیره از هم جدا و به صورت الفبایی چاپ گردید. افسوس که این شاعر بلندمرتبه با اینکه شهرت و محبوبیت فراوان در کشورهای چون قفقاز و جمهوری آذربایجان و ترکیه و سایر کشور‌های دنیا در ایران همچنان ناشناخته مانده است امید به این است کاش روزی این استاد را بهتر بشناسیم و اشعار پرمفهومش را درک کنیم.

فهرست مطالب

مقالات ادبی
داستان
بر آستان جانان
گفتگوی اختصاصی
گزارش اختصاصی
ادبیات جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403
ناشر چاپی فصلنامه ادبی مجمر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403

برای دریافت فصلنامه ادبی مجمر - شماره هجدهم - بهار 1403 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.