کتابهای انتشارات سیته
دربارهی انتشارات سیته
انتشارات سیته بهعنوان ناشر تخصصی حوزهی بازاریابی و تبلیغات کار خود را در سال 1381 و با مدیریت شاهین ترکمن آغاز کرد. این انتشارات بهمنظور آموزش گسترده و ایجاد بستری نوین برای رشد و ارتقاء سطح بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ کشور وارد عمل شد و از سال 1385 فعالیت مستمر خود را کلید زد. اولین کتابی که از سوی انتشارات سیته وارد بازار کتاب شد، کتابی تحت عنوان «22 قانون تغییر ناپذیر برند» اثر ال ریس و لورا ریس بود. این کتاب در سال 1381 و در دورانی به چاپ رسید که هیچ کلاس آموزشی یا سمینار و همایشی در زمینهی برند برگزار نمیشد. به این ترتیب انتشارات سیته با ترجمه و نشر این کتاب مهم و کاربردی، توجه مدیران سازمانها و صاحبان کسبوکارهای مختلف را به اهمیت مفهوم برند جلب کرد. این نشر در ادامهی مسیر خود با تکیه بر پژوهشهای علمی، از زوایای مختلف به مباحث مربوط به برندینگ پرداخت.
انتشارات سیته از ابتدا تا به امروز به مدد پشتوانهی علمی و عملی خود در دنیای بازاریابی و تبلیغات و با انتخاب کتابهای بهروز و برگزیدهی بینالمللی موفق شده است از مرز تولید و چاپ عناوین بسیاری عبور کند و بهعنوان نشری سرآمد و کاربلد، در مسیر دستیابی به اهدافش قدم بردارد. این انتشارات طی سالهای متمادی فعالیت در عرصهی نشر کتابهای بازاریابی، علاوهبر ایجاد حوزههای تخصصی در زمینهی تبلیغات و برندینگ، با بهکارگیری اصول مدیریت بازاریابی و فروش و مدیریت پایگاه دادههای مشتریان خود با برنامهی سی.آر.ام، موفق شده است تغییراتی اساسی را در شیوههای فروش در کشور ایجاد کند. این نشر همچنین با پرداختن به موضوع طراحی هویت بصری، در رشد برندهای تخصصی نیز عملکردی مؤثر از خود نشان داده است.
پرفروشترین کتابهای انتشارات سیته
انتشارات سیته با احترام به نیازهای مخاطب و تأکید بر بکر و بهروز بودن مطالب و دوری از پرداختن به محتوای تکراری و ناکارآمد، توجه بسیاری از افراد فعال در حوزهی بازاریابی، تبلیغات و برندینگ را به خود جلب کرده است. از این رو بسیاری از آثار این نشر، تاکنون به کتابهایی پرتیراژ و پرفروش بدل شدهاند. در این بین کتاب «برندسازی در هفت گام» نوشتهی فرزاد مقدم، یکی از کتابهای محبوب انتشارات سیته محسوب میشود که بر اساس تحقیقات و تجربیات مؤلف نوشته شده و دستورالعملی کاربردی در جهت خلق و بهبود برند را به مخاطبان علاقهمند ارائه میدهد.
مجلد یک و دو کتاب «مدیریت استراتژیک برند»، نوشتهی کوین لین کلر نیز از پرفروشترین کتابهای انتشارات سیته بهشمار میرود. نویسنده در این اثر با بهرهگیری از دو دیدگاه آکادمیک و عملی، به تحولات و نظریات امروزی در باب برند و برندینگ میپردازد و به مدیران کمک میکند تا در زمینهی تصمیمگیریهای کوتاهمدت و بلندمدت خود در ارتباط با برند بهتر عمل کنند. در میان لیست پرفروشترینهای انتشارات سیته، عناوین «کپی رایتینگ» اثر مارک شاو و «ادبیات تبلیغ» نوشتهی رابرت دابلیو. بلای نیز به چشم میخورد؛ آثاری که هر کدام به شیوهای متفاوت به مخاطب کمک میکند تا مهارت خود در حرفهی کپیرایتینگ و تولید محتوای تبلیغاتی را ارتقا دهد. «مبانی خلاقیت در تبلیغات» به قلم ماریو پریکن، یکی دیگر از کتابهای پرطرفدار این نشر است که با ارائهی ایدهها و تکنیکهای منحصربهفرد بهکار گرفتهشده توسط برترین شرکتهای تبلیغاتی دنیا، به مخاطب کمک میکند تا خلاقیتش را برای خلق و پرورش ایدههای خود تقویت کند.
کتابهای صوتی و الکترونیکی انتشارات سیته
انتشارات سیته که همواره برای بهروزماندن در دنیای نشر و بازاریابی تلاش میکند، با رشد دنیای دیجیتال، همکاری با بسترهای آنلاین عرضهی کتاب را آغاز کرد و بسیاری از آثار کاربردی خود را در قالب کتاب الکترونیک منتشر ساخت. این نشر همچنین با کمک استودیو نوار که یکی از شناختهشدهترین ناشران صوتی کشور بهشمار میآید، بسیاری از کتابهای خود را بهشکل کتاب صوتی به دست علاقهمندان میرساند. آثاری مانند «درنگ نکن انجامش بده»، «شعار برند، شیپور جنگ» و «22 قانون ابدی بازاریابی» از پرفروشترین کتابهای صوتی انتشارات سیته محسوب میشوند که در کتابراه منتشر شدهاند. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن کتابراه میتوانید یکی از آسانترین راهها برای خرید کتابهای انتشارات سیته را امتحان کنید. شما میتوانید با انتخاب و مطالعهی بهترین آثار این نشر، روشهای اصولی برندسازی و بازاریابی را بیاموزید و با اطمینان بیشتری در این مسیر قدم بردارید.