نقد، بررسی و نظرات کتاب وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود - نیل دونالد والش

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Aki Ramezani
۱۴۰۳/۵/۵
بسیار نیاز داشتم به این کتاب
در این روزگار پر از شک و شبهه و دنیایی که از معنویت تهی شده، آرامش واقعی اینه که در آغوش خدا فرو برویم. ما انسانها ضعیف تر از آنیم که بدون معنویت بتوانیم این دنیا را با همه رنج هایش تحمل کنیم.
باید هوشیار باشیم و معجزه خدا را در لحظه لحظه زندگی خودمان ببینیم. جنگیدن خوب است اما گاهی تسلیم شدن و پذیرش آنچه برایمان مقدر شده لازم است تا آرامش بیابیم. اگر مطمئن باشیم خدا هوایمان را دارد از آنچه اتفاق می‌افتد آشفته نمیشیم و خود را نابود نمی‌کنیم.
من به مبارزه و جنگیدن خیلی اعتقاد دارم اما... گاهی باید در ته کوچه بن بست که هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید فقط بپذیریم... و خود را به آغوش خدا بسپاریم. ما قدرت روبرو شدن با هر چیزی را نداریم.
چقدر دنیای امروزی ما نیازمند این پذیرش و آرامش است.
منصور قاسملو
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب بسیار کامل، زیبا، ساده و حقیقی هست.
ارزش چندین بار خواندن را دارد... این یک حقیقت مطلق است که همه ما معجزه هستیم و در هر لحظه معجزه صورت می‌گیرد و همانطور که در این کتاب هم ذکر شده، سطح آگاهی ما، میزان باور و ایمانمان را نسبت به معجزه تعیین می‌کند. و بعد از آن همه چیز برای فرد متحول و آگاه و با ایمان عادی خواهد شد. و شاید این بیت به نوعی برای من هم الهام شد. عادی زندگی کردیم و دگران کردند تعجب از عجب دگران، ما نیز کردیم تعجب پرنده مهاجر 🕊️
با آرزوی عشق و آگاهی برای همه کاینات
فرخنده شهریاری
۱۴۰۲/۹/۱۵
واقعا بی نظیره مخصوصا برای امثال من که خدا رو دوست دارن ولی نمیدونن چجور باهم در ارتباط باشن😍
عبدالرضا کاشانچی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
در مقطع زمانی فعلی دیدگاه و جهان بینی متفاوت و لازمی برای انسانهاست