نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جهان چگونه مدرن شد؟ - استیون گرین بلت

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
حسین طوّافی
۱۴۰۳/۲/۱۱
اثری ارزشمند با رائه‌ای هنرمندانه. این کتاب به ما می‌آموزد که رنسانس اروپایی چگونه پایه‌ریزی شد. برای درک هرچه بهتر رنسانس و پیشرفت علوم در جهان متمدن غربی خواندن این کتاب، و یا بهتر بگویم، شنیدن چندباره‌ی آن به شدت توصیه می‌شود. نویسنده با موشکافی و دقت تمام و با شمب داستانی یک تاریخ کمتر پرداخت شده را چنان هنرمندانه و تاثیرگذار روایت کرده که گویی وقتی به آن گوش می‌کنیم، خود بخشی از آن سیر و تحولات و مخاطرات هستیم.
Rozbeh Aghighi
۱۴۰۰/۷/۱۲
کتابی خوب است و با شرح وقایع داخل کلیسا و چگونگی گذشته اوضاع کتاب و شرح حال روم باستان و بخصوص با معرفی کتاب لکروتیوس شما میتوانید دیدگاه تفکری خود را اصلاح یا متحول نماید
بنظر گوش فرا دادن به آن نیازمند حوصله و دوست داشتن تاریخ دیگر ملل و برای یک محقق که دوست دارد خواستگاه تاریخی غرب را بداند بسیار خوب و عالی است.
کامبیز رفیع
۱۴۰۳/۳/۱۹
به صورت روایی، تاریخه بازخوانی دانش باستان (رم) را در قرون وسطا شرح داده و قسمت‌های مختلفی را بازیابی و تاثیراتش رو تصویر کرده، روایت و داستان جالبیه، مقدمات و میل به دانش مطلوبی ایجاد میکنه اگر خودش جزئی از دانش نباشه.
بیتا داراب
۱۴۰۳/۳/۱۷
بی نظیر. فوق العاده. اگه به فلسفه علاقه مندید حتما حتما این کتاب را گوش کنید. تمام ارکان باورهایتان را به چالش می‌کشد. صدای آقای عمرانی هم که مزید بر علت.
همایون شیوایی
۱۴۰۱/۱۲/۱
داستان جهان چگونه مدرن شد کنجکاوی مرا برای درک دنیای امروز تحریک کرد و توجه مرا به دانش امروز بیشتر کرد.
روزبه هرمزی
۱۴۰۳/۲/۲۲
اگر به تاریخ و فسلفه علاقه دارید از دستش ندید. متن کتاب سنگین ولی به شدت اگاهی دهنده است!
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۰/۸/۱۴
کتاب خوبی بود سبک نگارش رو دوستداشتم و بخشی از تاریخ کتاب‌ها رو که بیان می‌کرد بسیار جالب بود
میترا رهنما
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب خوبی بود، نویسنده بسیار موشکافانه و ریز بینانه تمام ابعاد رو بررسی کرده بود
شقایق کریمی
۱۴۰۰/۵/۳۱
خوبه خیلی به اطلاعاتم اضافه کرد