معرفی و دانلود کتاب آخ جون برف بازی!

عکس جلد کتاب آخ جون برف بازی!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخ جون برف بازی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخ جون برف بازی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخ جون برف بازی!

کتاب آخ جون برف بازی! نوشته‌ی نوشین خسروی داستانی دوزبانه با درونمایه‌ی لجبازی است که برای کودکان خردسال نوشته شده. این کتاب داستان خرگوشی کوچک را بیان می‌کند که علی‌رغم توصیه‌ی مادرش از پوشیدن لباس گرم برای برف بازی خودداری می‌کند و مجبور می‌شود به‌دلیل سرماخوردگی در خانه بماند. این کتاب برای کودکان خردسال نوشته شده و پر از تصاویر رنگی بانشاط است.

درباره‌ی کتاب آخ جون برف‌بازی!

امروزه والدین اصرار و تمایل بیشتری برای پرورش کودکان چندزبانه دارند. راه‌های بسیاری برای آشنا کردن کودکان با زبان دومشان وجود دارد که یکی از اولین و موثرترین این راه‌ها انتخاب کتاب‌های داستانی دوزبانه است. محققان حوزه‌ی آموزش زبان این کتاب‌ها را به چند دلیل مفید می‌دانند. اولین دلیلی که والدین باید از کتاب‌های دوزبانه به‌عنوان یکی از منابع اصلی فرایند یادگیری استفاده کنند، آشنایی با ساختار دستور دو زبان در کنار یکدیگر است. کودکان حین خواندن کتاب به‌طور ناخودآگاه با دستور زبان‌ها آشنا می‌شوند و می‌توانند از ساختارهای ساده به‌راحتی تقلید کنند و جمله بسازند. افزون بر این، کتاب‌های دوزبانه به مهارت حل مسئله و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان کمک می‌کند. همچنین کنجکاوی کودک با قرار گرفتن در معرض یک داستان دوزبانه برای دانستن جزییات فرهنگی زبان دوم تحریک می‌شود. البته والدین باید در نظر داشته باشند که همه‌ی این فواید تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که داستان کتاب به اندازه‌ی کافی درگیرکننده و مهیج باشد. همچنین باید این امکان وجود داشته باشد که کودک بتواند با تصاویر کتاب ارتباط برقرار کند تا در حافظه‌ی تصویری او ارتباطی میان کلمه و تصویر شکل بگیرد. استفاده از صداسازی حین خواندن کتاب نیز می‌تواند افزون بر موارد گفته‌شده، بر اشتیاق کودک تاثیر بگذارد. اگر با این شرایط کتاب آخ جون برف‌بازی! (Hooray! Let’s Go Snow Playing) اثر نوشین خسروی را برای کودک خود بخوانید، حتما نگاه او به مقوله‌ی لجبازی تغییر خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب آخ جون برف بازی!

داستان این کتاب درباره‌ی خرگوش کوچولویی است که مشتاقانه انتظار برف را می‌کشد تا بتواند با دوستانش برف‌بازی کند. او اما یک مشکل بزرگ دارد: نمی‌خواهد به حرف مادرش گوش دهد و خود را از سرمای زمستان بپوشاند. همین موضوع باعث می‌شود که او سرما بخورد و از بقیه‌ی بچه خرگوش‌ها عقب بماند. او کم‌کم عواقب کارش را می‌چشد... . هر کودکی با خرگوش کوچک قصه‌ی ما همذات‌پنداری می‌کند، خصوصاً اگر خودش به این نتیجه برسد که تصمیم‌های خرگوش کوچولو اشتباه بوده است. در نتیجه اگر تمایل دارید با کودک لجباز خود درباره‌ی عواقب تصمیم‌هایش گفتگو کنید، این کتاب بهترین راه شروع است. تصویرهای دیجیتالی کتاب زیبا و چشم‌نوازند و جزییات آن‌ها می‌تواند کودک را ساعت‌ها مشغول و سرگرم نگه دارد. کتاب آخ جون برف‌بازی! با ترجمه‌ی نگین خسروی از جانب نشر اردوی سوره به چاپ رسیده است.

کتاب آخ جون برف‌بازی! برای چه کسانی مناسب است؟

والدین کودکان 3 تا 5 ساله و آنانی که با مشکل لجبازی بچه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند با خواندن این کتاب برای کودک خود قدمی مفید برای حل این معضل برخواهند داشت.

در بخشی از کتاب آخ جون برف بازی! می‌خوانیم

شب که شد خرگوش کوچولو تب کرد. بدنش درد می‌کرد. آبریزش بینی و گلو درد داشت و دائماً عطسه و سرفه می‌کرد. اصلاً نمی‌تونست از تختش بیرون بیاد. حالش خیلی بد بود و توان انجام دادن هیچ کاری رو نداشت. فردای اون روز با مامانش به درمانگاه رفتند.

It was night and the little bunny had a severe fever. her body ached, she had a runny nose and a sore throat. She was sneezing and coughing constantly. She couldn’t leave her bed. She was feeling very bad and she didn’t have the energy to do anything at all. The next day, she went to the clinic with her mother.

آقای دکتر به وسیله یک چوب که شبیه چوب بستنی بود، گلوی خرگوش کوچولو رو نگاه کرد. بعد با یک چراغ قوه کوچولو داخل گوش‌هاش رو معاینه کرد و بعد از اون گوشیش رو روی سینه‌ی خرگوش کوچولو گذاشت و بادقت به صدای قلب و نفس‌هاش گوش کرد. آقای دکتر با مهربونی گفت: «عزیزم تو سرما خوردی و گلوت عفونت داره. باید حسابی استراحت کنی و تا چند روز از خونه بیرون نری. چند تا دارو هم واست می‌نویسم که باید اونها رو سر وقت بخوری تا حالت بهتر بشه. در ضمن باید آمپول هم بزنی».

The doctor observed her throat with a tongue depressor. Then, he examined her ears with a flashlight. Next, the doctor placed his stethoscope on her chest and carefully listened to the sound of her heart and breathing. «Dear, you’ve caught a cold and your throat is infected. You need to rest fully and you have to stay home for a few days. I’ll prescribe some medications for you to take regularly, so that you get better. By the way, you need to take an injection, too», the doctor said kindly.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخ جون برف بازی!
نویسنده
مترجمنگین خسروی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-6419-34-5
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخ جون برف بازی!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آخ جون برف بازی!

برای دریافت کتاب آخ جون برف بازی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.