جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
شرایط استفاده
تماس با ما
اینستاگرام کتابراه
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
کتابهای رایگان
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
نظر سجاد طاهری نیا برای کتاب معلمان برتر چه کارهایی را به طور متفاوت انجام میدهند
معلمان برتر چه کارهایی را به طور متفاوت انجام میدهند
تاد ویتاکر، زهرا رویایی
۲۹ رای
سجاد طاهری نیا
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
1
0
کتاب خوبی بود
اما در زمینههای انضباطی کتابهای بهتر و جامع تر دیگه ایم هست
بعضی نکات از حیطه معلم خارج و در حیطه مدیر
بیشتر تمرکز نویسنده بر این بود که یک معلم خوب باید مثبت اندیش باشه
بنوعی طرفدار روانشناسی مثبت نگر در اموزش بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
اما در زمینههای انضباطی کتابهای بهتر و جامع تر دیگه ایم هست
بعضی نکات از حیطه معلم خارج و در حیطه مدیر
بیشتر تمرکز نویسنده بر این بود که یک معلم خوب باید مثبت اندیش باشه
بنوعی طرفدار روانشناسی مثبت نگر در اموزش بود