نظر هادی رادمهر برای کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
احسان مهدی نژاد
۱۰۹ رای
هادی رادمهر
۱۳۹۶/۰۵/۲۲
مطالب خیلی مبتدی و سطح پایین بود. مطمئنا نویسنده هیچ اطلاعاتی در مورد بازاریابی و دیگر موضوعات مدیریت کسب و کار نداشت. بیشتر اطلاعات استفاده شده نیز از سایت‌های اینترنتی کپی شده بود و کار تحقیقی در مورد برند‌ها انجام نشده بود.
امین دولت شاه
۱۳۹۶/۰۶/۱۱
دوست عزیز سلام. نمیدونم کتاب رو کامل خوندید یا خیر؟ یا اینکه این نظر رو شاید اشتباهی در مورد این کتاب نوشتید.
این کتاب رو من تهیه کردم و کامل خوندمش. اطلاعات بسیار خوب و دست اولی رو میده که قطعا کپی از جایی نیست.
شاید اون سایتها از این کتاب کپی برداری کردن؟!!
👋 سوالی دارید؟