نظر masud turkamani برای کتاب برند ضد گلوله

برند ضد گلوله
محمد متانت جهرمی، احسان مهدی نژاد
۵۰ رای
masud turkamani
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
کتاب خوبیست به تمام مدیران و مشاوران پبشنهاد میکنم حتماب بخوانید
اما در پیشنهاد اول که برای ایده یابی است در مشکلات غوطه ور نشوید، بنظرم یک اشتباه املایی است، چرا که در چند سطری بعدی خود کتاب در توضیح آن غوطه وری و مصداق، مینویسد در راه حل‌ها غوطه ور شوید.
.
در بخش کلید انتخاب نام برند و ترکیب کلمات، "ایستک" کلمه‌ای بی معنی نیست، ایستک یعنی آن چیزی که میخواهم
در مورد استفاده از رنگ نارنجی که بدرستی محرک اشتها معرفی شده باید بسیار احتیاط کرد، نباید در استفاده از این رنگ در فضا سازی رستوران و فست فود افراط کرد، چراکه مشتریان شما زمانی که در فضای رستوران شما حاضر شده‌اند اشتهایشان قطعا تحریک شده است و نیاز به تلاش برای ایجاد این حالت نیست، بلکه باید از رنگ‌های ارامش بخش برای ایجاد حس خوب استفاده کرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟