کتاب روش کاملا کارآمدی را معرفی میکند که هرکس باتوجه به نیازش میتواند درآن تغییراتی ایجادکند ولی چهارچوب کلی ارائه شده برای برنامه ریزی کارها بسیار منطقی و قابل اجرا است
خلاصه؛
۱. یادداشت تمام ایدهها و اهداف و وظایف در ابزارجمع آوری
۲. خط زدن کارهای بی اهمیت
۳. انجام دادن سریع کارهای۲دقیقه ای
۴. انتقال کارهای قابل انجام به لیست کارهای بعدی
۵. انتقال کارهایی که در بیش از یک مرحله قابل انجام هستند به لیست پروژه ها
۶. انتقال کارها باتاریخ و زمان مشخص به تقویم
۷. انتقال کارهایی که دیگران باید انجام دهند به لیست در انتظار
۸. انتقال تمام ایدههای بالقوه آینده و اهداف به لیست روزی شاید
البته برای دریافت جزئیات بیشتر حتما خواندن کتاب را توصیه میکنم
از مترجم محترم جناب ایمان امینی سپاسگزارم
علی صوفی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
در تکمیل نظرم پیشنهاد میکنم جهت مدیریت زمان و وظایف کتاب بولت ژورنال رو مطالعه بفرمائید.
خلاصه؛
۱. یادداشت تمام ایدهها و اهداف و وظایف در ابزارجمع آوری
۲. خط زدن کارهای بی اهمیت
۳. انجام دادن سریع کارهای۲دقیقه ای
۴. انتقال کارهای قابل انجام به لیست کارهای بعدی
۵. انتقال کارهایی که در بیش از یک مرحله قابل انجام هستند به لیست پروژه ها
۶. انتقال کارها باتاریخ و زمان مشخص به تقویم
۷. انتقال کارهایی که دیگران باید انجام دهند به لیست در انتظار
۸. انتقال تمام ایدههای بالقوه آینده و اهداف به لیست روزی شاید
البته برای دریافت جزئیات بیشتر حتما خواندن کتاب را توصیه میکنم
از مترجم محترم جناب ایمان امینی سپاسگزارم