نظر کیانوش سیاح برای خلاصه کتاب صوتی چگونه برندها ما را شست و شوی مغزی میدهند

چگونه برندها ما را شست و شوی مغزی میدهند
کیانوش سیاح
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
10
مارتین لیندستروم در این کتاب به وضوح مطرح مى کند که مقوله برندینگ و نورو برندینگ فراتر از طراحى هویت، خلق ارزش و طراحى تجربه مطلوب براى مخاطبان است و در واقع برندها در کنار تکنیک هاى نوروبرندینگ، هویت و اهداف خود را با ضمیر ناخوداگاه افراد جهت تأثیرگذارى بر آنها گره میزنند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.