نظر Morteza Hosseinpour برای کتاب در ناخودآگاه ‌مشتری ‌چه ‌می‌گذرد؟ نورومارکتینگ و ناخودآگاه مشتری

در ناخودآگاه ‌مشتری ‌چه ‌می‌گذرد؟ نورومارکتینگ و ناخودآگاه مشتری
یاسمن باقرزاده بیوکی، آناهیتا خرمی بنارکی
۳۲ رای
Morteza Hosseinpour
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
سال‌ها طولانی، تاجران برای رونق کسب‌وکار خود، با یکدیگر به گفت‌وشنود می‌پرداختند. غافل از این که باید به گفت‌وگو درباره‌ی خواسته‌ها و خوشایندهای مصرف‌کنندگان می‌نشستند. آن‌ها با دلیل و برهان سعی در اثبات موثر بودن، ابزاری اشتباه برای اندازه‌گیری هدفی اشتباه، در ذهنی اشتباه بودند. این گناه آن‌ها نبود. آن‌ها از توهم خود، نا آگاه بودند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟