نظر فرشاد فرجادیان برای کتاب مدیریت برند در صنایع غذایی

مدیریت برند در صنایع غذایی
محمدنادر محمدی، سمیرا جعفری
۳ رای
فرشاد فرجادیان
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
ابتدا باید بیان شود این یک پایان نامه هست نه کتاب و اینکه در این پایان نامه بیشتر برند به صورت تئوری توضیح داده میشود و خیلی به کسب و کارهای صنایع غذایی در عمل کمک نمی‌کند ولی یک دید کلی در خصوص برندینگ بهتون میده ولی در خصوص برندسازی کتاب‌های زیادی هست ولی تخصصی در صنعت غذا کمیاب هست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟