نظر Masoud Nazarifard برای کتاب فرادرام در ادبیات نمایشی ایران

فرادرام در ادبیات نمایشی ایران
Masoud Nazarifard
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
22
شما متاسفانه شناخت درستی از ویتگنشتاین و بالخص از فرادرام ندارید. از خواندن کتاب شما مایوس و عصبانی شدم. دوباره نگاه دقیق تری به پایان نامه خانم مژده دایی بیاندازید و برای شناخت ویتگنشتاین کتاب نظریه و هنر ایضا.
سیده طاهره حسینی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سلام ووقتتون بخیر
از اینکه کتاب را مطالعه کردین ممنونم ولی اینکه عصبانی ومایوس شدید را نمیفهمم ونمی پسندم. همانطور که در ارجاعات کتاب ملاحظه فرمودین دراین کتاب سعی شده است با تمرکز برجلوههای فرا درام و انتخاب یک چارچوب منسجم برگرفته از آرای منتقدان پستمدرنیسم، نظیر لیندا هاچن، بری لوئیس، ایهاب حسن، دیوید لاج، پیتروالن و برایان مک هیل، در برخی از مهمترین نمایشنامههای معاصر ایران، الگوهای رایج فرا درام موردبررسی تطبیقی قرار گیرد.
واطمینان دارم در مسیر درستی گام برداشته است
کاش شماهم دلیلهای واضح تر ودقیق تری بیان میفرمودین که دلیلی باشد برای تجدید نظر بر کتاب.
سپاسگزارم
از اینکه کتاب را مطالعه کردین ممنونم ولی اینکه عصبانی ومایوس شدید را نمیفهمم ونمی پسندم. همانطور که در ارجاعات کتاب ملاحظه فرمودین دراین کتاب سعی شده است با تمرکز برجلوههای فرا درام و انتخاب یک چارچوب منسجم برگرفته از آرای منتقدان پستمدرنیسم، نظیر لیندا هاچن، بری لوئیس، ایهاب حسن، دیوید لاج، پیتروالن و برایان مک هیل، در برخی از مهمترین نمایشنامههای معاصر ایران، الگوهای رایج فرا درام موردبررسی تطبیقی قرار گیرد.
واطمینان دارم در مسیر درستی گام برداشته است
کاش شماهم دلیلهای واضح تر ودقیق تری بیان میفرمودین که دلیلی باشد برای تجدید نظر بر کتاب.
سپاسگزارم