نظر ali roozbehani برای کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
احسان مهدی نژاد
۱۰۹ رای
ali roozbehani
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
کتاب بسیار موشکافانه به انتخاب نام برند می‌پردازد و با مثالهای واقعی به مخاطب کمک میکند تا در انتخاب اسم برند و محصول دقت لازم را بنماید تا بتواند در بازار پیروز شود.
احسان مهدی نژاد
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
ممنون از شما باعث افتخار من است. به امید این که در کسب وکار و برندسازی خود موفق شوید
👋 سوالی دارید؟