نظر امیر مقدس برای کتاب مشتری مداری: راه حل های تخصصی برای چالش های روزمره

مشتری مداری: راه حل های تخصصی برای چالش های روزمره
جیمز ال. هسکت، سهیلا کیان تاژ
۹ رای
امیر مقدس
۱۳۹۵/۰۱/۰۳
در زمینه عرضه خدمات جدید به مشتریان قدیمی، نحوه برخورد صحیح با مشتریان ناراضی از مشکلات ایجاد شده، استخدام نیروهای مفید برای شرکت و همچنین حفظ نیروهای قدیمی و روش‌های برخورد با کارکنان زیردست مطالب بسیار مفیدی در این کتاب وجود داشت. ضعف عمده کتاب بررسی کلی موضوع بود و به جزییات کمتر پرداخته شده بود. با تشکر از عوامل نگارش کتاب و عوامل مربوط به نرم افزار
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟