نظر mohsen Jannesari برای کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری
mohsen Jannesari
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
21
کتاب دیدگاههای مفیدی در زمینه ارتباط با مشتری ارائه میکنه. برای شغل من که آموزشکاه داریه برخی مطالب نو و تازه و برخی دیگر هم یادآوری بود. مطمینم بکار بستن این موارد میتونه خیلی در رشد کسب و کار و حتی روابط فردی موثر باشه. البته یک سری بخشها هم زیادی فنی و تخصصی بود که من از اونها رد شدم. و صرفا از مطالب مورد نظر و کارامد مربوط به حوزه کاری خودم یادداشت برداری کردم. قصد دارم یک جلسه با کارمندان دفتری هم برگزار کنمو مطالب رو به اونها هم انتقال بدم. متشکر
هیچ پاسخی ثبت نشده است.