اقتصاد ما راهی جز تمرکز بر گردشگری ندارد. مخصوصا اصفهان ما که بارگذاریهای بیرویه صنعتی درماندهاش کرده است. با این کتاب متوجه میشویم علیرغم ادعایمان بر داشتن ظرفیتهای گردشگری، از ابتداییترین مفاهیم برندینگ گرشگری سر رشتهای نداریم. سبک نویسنده در تعاریف روان و گیرا بود و مثالهای جالبی نیز دارد. من مطالعه این کتاب را به فعالان عرصه گردشگری و نیز برندینگ توصیه میکنم.
سبک نویسنده در تعاریف روان و گیرا بود و مثالهای جالبی نیز دارد. من مطالعه این کتاب را به فعالان عرصه گردشگری و نیز برندینگ توصیه میکنم.