نظر مهدی امینی برای کتاب برند‌سازی مقصد گردشگری

برند‌سازی مقصد گردشگری
بیل بیکر، ساسان قاسمی
۱۰ رای
مهدی امینی
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اقتصاد ما راهی جز تمرکز بر گردشگری ندارد. مخصوصا اصفهان ما که بارگذاری‌های بی‌رویه صنعتی درمانده‌اش کرده است. با این کتاب متوجه می‌شویم علیرغم ادعایمان بر داشتن ظرفیت‌های گردشگری، از ابتدایی‌ترین مفاهیم برندینگ گرشگری سر رشته‌ای نداریم.
سبک نویسنده در تعاریف روان و گیرا بود و مثال‌های جالبی نیز دارد. من مطالعه این کتاب را به فعالان عرصه گردشگری و نیز برندینگ توصیه می‌کنم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.