نظر Payam Navi برای کتاب DNA تجربه مشتری (CEM)

DNA تجربه مشتری (CEM)
Payam Navi
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
13
متاسفانه علی رغم اینکه کتاب بسیار خوبی و از نویسنده بسیار معتبری در حوزه تجربه مشتریست، اما به دلیل عدم تسلط مترجم به مفاهیم تجربه مشتری، از ترجمه قابل قبولی برخوردار نیست
فرزاد فخر ال علی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
با سلام، تالیف و ترجمه هیچ اثری خالی از اشکال نبوده و نیست، تقاضامندم در جهت ارتقای سطح کیفیت تالیف و یا ترجمه اثر فوق، نکات مدنظر خود را مستقیما با مترجم در میان بگذارید، با تشکر