نظر بهروز شاهرخ زاده برای کتاب صوتی قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند

قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند
رایان هوور، نیر ایال
۷۷ رای
بهروز شاهرخ زاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
نویسندگان به صورت علمی و تجربی اصول رفتارشناسی و عادت‌سازی کاربران محصولات آنلاین را بیان کرده‌اند. اگر کسب و کار اینترنتی دارید یا قصد راه‌اندازی آن را دارید، خواندن این کتاب راهگشاست. صدا و لحن راوی هم خوب بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟