نظر حکیمه کاظمی زاده برای کتاب چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای

چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای
تام شرایتر، زیبا اکبری
۳۸۸ رای
حکیمه کاظمی زاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
این کتاب در مورد شناخت چهارتیپ شخصیتی قرمز، زرد، سبز وآبی هست. وبا مدل جهانی دیسک متفاوت هست. خوندنش رو در صورتی که متوجه تفاوتها شوید توصیه میکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟