این کتاب بهویژه برای مدیران، سرپرستان و افرادی که جلسات کاری متعدد دارند و باید فعالیتهای زیادی رو مدیریت کنن مفیده. کسایی که به دنبال بهبود تعادل بین کار و زندگی، کاهش استرس کاری و افزایش بازدهی تو کاراشون هستن میتونن از روشهای ارائهشده تو این کتاب استفاده کنن
اما اگه فردی در جایگاه شغلی پایینی باشه و امکان تفویض اختیار نداشته باشه، ممکنه برخی از توصیههای کتاب براش چندان کاربردی نباشه. اگر قبلاً کتابهای زیادی درباره مدیریت زمان و بهرهوری خونده باشید، شاید محتوای کتاب براتون چندان جدید نباشه
اما اگه فردی در جایگاه شغلی پایینی باشه و امکان تفویض اختیار نداشته باشه، ممکنه برخی از توصیههای کتاب براش چندان کاربردی نباشه. اگر قبلاً کتابهای زیادی درباره مدیریت زمان و بهرهوری خونده باشید، شاید محتوای کتاب براتون چندان جدید نباشه