سلام دوستان همه ما بازیهای سگا را بازی کردیم، بازی مایک سازنده و آور ویران کننده را شاید دیده باشید...
هرکدام از ما مایک سازنده هستیم، اگر توانستیم پروژه خود را تمام کنیم امتیاز آنرا دریافت میکنیم و آور هیچ کاری نمیتواند کند، اگر آن را تا زمان معینی به اتمام نرسانیم دو گزینه پیش رو داشتیم... یک.. هرگز تمام نمیشد پس امتیاز جمع آوری قطعات پروژه ناقص بعد از تخریب به دست آور، به او تعلق میگرفت،... دو... بعد از پایان زمان اولیه و در مدت زمان شمارش معکوس تا پایان پروژه تمام میشد، کهبعد از اتمام پروژه، اور به اندازه زمان معکوس، وقت داشت تا هرچه میتواند از پروژه تخریب کندو همان اندازه تخریب شده به اور و باقی به مایک داده میشد...
در این داستان، هرچقدر زمان رسیدن پروژه یا همان آرزوها، اهداف یا رویاها به نتیجه کمتر باشد، یعنی بیشتر برای آنها تلاش شده و درنتیجه کامل شده آمد و میتوانیم از پاداش آن در باقی زندگی لذت ببریم ولی شروع کردن کاری و رها کردن گاه و بیگاه آن سبب افزایش دوره تکمیل پروژه شده و ضرر حاصل از تلاش بی برنامه وسستی در وظایف به وجود آمده برای رسیدن به نتیجه باعث از دست رفت زمانهای طلایی عمرمان و در نهایت افسوس و پشیمانی خواهد شد.
هرکدام از ما مایک سازنده هستیم، اگر توانستیم پروژه خود را تمام کنیم امتیاز آنرا دریافت میکنیم و آور هیچ کاری نمیتواند کند، اگر آن را تا زمان معینی به اتمام نرسانیم دو گزینه پیش رو داشتیم... یک.. هرگز تمام نمیشد پس امتیاز جمع آوری قطعات پروژه ناقص بعد از تخریب به دست آور، به او تعلق میگرفت،... دو... بعد از پایان زمان اولیه و در مدت زمان شمارش معکوس تا پایان پروژه تمام میشد، کهبعد از اتمام پروژه، اور به اندازه زمان معکوس، وقت داشت تا هرچه میتواند از پروژه تخریب کندو همان اندازه تخریب شده به اور و باقی به مایک داده میشد...
در این داستان، هرچقدر زمان رسیدن پروژه یا همان آرزوها، اهداف یا رویاها به نتیجه کمتر باشد، یعنی بیشتر برای آنها تلاش شده و درنتیجه کامل شده آمد و میتوانیم از پاداش آن در باقی زندگی لذت ببریم ولی شروع کردن کاری و رها کردن گاه و بیگاه آن سبب افزایش دوره تکمیل پروژه شده و ضرر حاصل از تلاش بی برنامه وسستی در وظایف به وجود آمده برای رسیدن به نتیجه باعث از دست رفت زمانهای طلایی عمرمان و در نهایت افسوس و پشیمانی خواهد شد.