نظر مصطفی دیلمی برای خلاصه کتاب نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان

نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان
مصطفی دیلمی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
00
کتاب نفوذ ذهن نوشته راجر دالی، با توضیح انگیزه ها و ناخودآگاه افراد در فرایند تصمیم گیری خرید به شما یاد می دهد که چطور می توانید مشتریان را متقاعد کنید. عنوان این کتاب که در فارسی کنش مغز هم ترجمه شده، به انگلیسی Brainfluence بوده و انتشارات ره آورد مدیریت آن را منتشر کرده است. جرالد زالتمن، نویسنده و استاد بازاریابی دانشگاه هاروارد می گوید که ۹۵ درصد از افکار و احساسات ما در ناخودآگاه شکل می گیرد. همین یک نکته دلیل خوبی است تا بخواهیم چگونگی عملکرد ناخودآگاه خود را بدانیم و شناخت بییشتری روی ذهن خود پیدا کنیم. در کتاب نفوذ ذهن علاوه بر یادگیری تکنیک های کاربردی متقاعدسازی مشتریان، متوجه خواهیم شد که چطور تحقیقات علوم انسانی و رفتاری می توانند در بهبود روند فروش محصولات و خدمات به شرکت ها کمک کنند. همچنین درباره استفاده از علوم عصبی و مطالعات رفتاری برای جذب مشتریان یاد خواهیم گرفت. با اینکه مطالعه نسخه کامل این کتاب را به شما عزیزان توصیه می کنیم اما اگر فرصت این کار را ندارید، می توانید همراه ما باشید تا خلاصه کتاب نفوذ ذهن را با هم مرور کنیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.