نظر جیران مهجوری برای خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

رضایتمندی مشتری
جینی والترز، فریبا سبز چمنی
۷ رای
جیران مهجوری
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
یه کتاب فوق‌العاده بگم که تاثیر زیادی توی کار و حتی زندگی من داشته: "رضایتمندی مشتری" نوشته جینی والترز. این کتاب یک راهنمای عملی برای جلب رضایت مشتری و ایجاد تجربه‌ای متفاوت و ماندگار برای اون‌هاست.
جینی والترز توی این کتاب درباره اهمیت توجه به نیازهای واقعی مشتری، ارتباط موثر و ساختن وفاداری بلندمدت صحبت می‌کنه. نویسنده تاکید داره که رضایت مشتری فقط به ارائه محصول خوب خلاصه نمی‌شه؛ بلکه باید مسیر تجربه مشتری از ابتدا تا انتها رو بشناسیم و بهبود بدیم.
چیزی که من خیلی ازش یاد گرفتم، اینه که با روش‌های ساده مثل گوش دادن واقعی، ارائه خدمات فراتر از انتظار و ایجاد لحظات شگفت‌انگیز می‌تونیم مشتریان رو عاشق برندمون کنیم.
اگر شما هم می‌خواید توی شغلتون موفق‌تر بشید یا روابط حرفه‌ای بهتری بسازید، این کتاب یه انتخاب عالیه. بیاید با خوندنش، مهارت‌هامون رو ارتقا بدیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟