نظر سام صفوی برای کتاب تاثیر: روانشناسی متقاعدسازی

تاثیر: روانشناسی متقاعدسازی
رابرت بی سیالدینی، گیتی قاسم زاده
۳۵ رای
سام صفوی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
یک کتاب معرکه و بی نظیر از روانشناسی پایه انسان برای راحت تر متقاعد کردنشون برای خرید هست، این کتاب به بررسی باورهای عمومی میپردازه که این باور‌ها دریچه‌ای برای متقاعد کردن هرچه راحت تر مشتری برای خرید هست، میگه باور‌ها مثل یه نواری هستن که کافیه شما اون نوار رو تو ذهن فرد روشن کنید، فرقی نداره سایت دارید مغازه دارید انلاین شاپ دارید از تمامی این تکنیک‌ها میتونید بهره‌مند بشین توی معرفی محصول توی مذاکره... این باورهایی که اشاره شده بهش سالیان سال همچنان پابرجا خواهد ماند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟