نظر mohammad azarpeyvand برای کتاب تبلیغات به زبان ساده

تبلیغات به زبان ساده
محمد بلوریان تهرانی
۵ رای
mohammad azarpeyvand
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
البته در این متون به هیچ نظریه توسعه اقتصادی یا اجتماعی بصورت مستقیم اشاره نشده است و بعضا همانگونه که ذکر شد نقل قول از خاطرات یا دیدگاه هایی از مسئولین امر اجرای برنامه های اقتصادی شده که نمی توان آنرا مبنای نظری این برنامه ها تلقی نمود. درقسمت یادداشت محقق عنوان تجدد سازی مطرح شده که می تواند مبین نظریات نوگرایی و تغییر در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟