نظر Kamran Hasankhani برای کتاب نامهای تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نامهای تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
Kamran Hasankhani
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
00
در عرض چند ساعت این کتاب فوقالعاده رو مطالعه کردم و به تمارین کتاب اقدام کردم به واقع هیچ ذهنیتی نداشتم تا اینکه در فصل آخر که مرور کتاب بود به نامگذاری برند خودم رسیدم، استاد مهدی نژاد بینهایت زحمت کشیدند با تمام سختیها این کتاب و تألیف کردند کلمه بینظیر رو میخواستم اول صحبتها عرض کنم اما لازم دانستم که از روان بودن و مثلهای بومی که استفاده شده بود تشکر لازم و از استاد به جا بیارم در حال مطالعه ضد گلولهام هستم که تا اینجای کار فوقالعاده است، موفق باشید.
احسان مهدی نژاد
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام خدمت شما دوست گرانقدر
ممنون از این که وقت گذاشته و این نظر بسیار عالی را در کتابراه قرار دادید.
خداوند را شاکرم که توانستیم شما دوست عزیز را راضی نگه داریم
این خود انگیزهای بزرگ برای ماست تا مسیرمان را همچنان با قدرت ادامه دهیم.
انشالله سال 98 با دوپروژه جدید در زمینه برندسازی و کسب وکار در خدمت دوستان خواهیم بود و ضمنا نسخههای صوتی هر دو کتاب نامهای تجاری و برندضدگلوله نیز در کتابراه عرضه خواهد شد.
ممنون از این که وقت گذاشته و این نظر بسیار عالی را در کتابراه قرار دادید.
خداوند را شاکرم که توانستیم شما دوست عزیز را راضی نگه داریم
این خود انگیزهای بزرگ برای ماست تا مسیرمان را همچنان با قدرت ادامه دهیم.
انشالله سال 98 با دوپروژه جدید در زمینه برندسازی و کسب وکار در خدمت دوستان خواهیم بود و ضمنا نسخههای صوتی هر دو کتاب نامهای تجاری و برندضدگلوله نیز در کتابراه عرضه خواهد شد.