نظر علی امیران برای کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

داستان سرایی برند در عصر دیجیتال
اس. ام. ای معین، مهناز ذابح غازانی
۲۴۴ رای
علی امیران
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
تا دلتون بخواد در این زمینه کتاب، به زبان انگلیسی به چاپ رسیده و تا جایی که من پیگیری کردم این نسخه و چندتای دیگه مثل داستان سرایی برند و برند سازی داستانی، معدود نسخ فارسی شده بازار ایران هستند، در صورتیکه توجه شرکت ها به داستانشون اگه نگم مهمترین عنصر موثر در تبدیل شدن به برنده، یکی از مهمترین عناصر این فرآینده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟