نظر Hamid Attaran برای کتاب صوتی دانشکده کسب و کار

دانشکده کسب و کار
رابرت کیوساکی، الناز قاضی
۳۵۰ رای
Hamid Attaran
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
این کتاب عمدتاً حاوی نصیحت ها و توصیه هایی تکراری از سوی نویسنده است که در کتاب های دیگر ایشان نیز بخش زیادی از آن ها بیان شده و راهکار عملی چندانی ارائه نمی دهد. محتوای کتاب در مورد مزایای بازاریابی شبکه ای است ولی این کتاب حتی تعریفی از بازاریابی شبکه ای ارائه نکرده و نام کتاب نیز نشانگر ارتباط محتوای آن با بازاریابی شبکه ای نیست. لازم به ذکر است چون در ایران بازاریابی شبکه ای دارای قانون مخصوص به خود است، جا دارد علاقمندان ابتدا با قانون مربوطه آشنا شوند و سپس این کتاب را بشنوند. گرچه به هرحال نکات کاربردی مطرح شده در کتاب، اندک است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟