خود مطالعه سطوح و اصلا قواعدی دارد (میتوانید کتاب چگونه کتاب بخوانیم از نشر آستان قدس اثر مارتیمر جی آدلر را مطالعه کنید) که متاسفانه نظام آموزشی در سطح دبستان سطح ابتدایی آن را به بچهها آموزش میدهد اما در سالهای بعد تغییر ناگهانی و گنگ بودن و صرفا حفظی بودن کتابهای درسی باعث میشه تا لنگ زدنها از این جا شروع بشه و درون این فضای تخریب کننده فوق العاده 1 نبوغ بچهها نابود شود 2 گنگ بودن کتابها و فشار آوردن روی بچهها و برچسب زدن روی آنها، علاقه آنها را نسبت به کتابخوانی هم کاهش دهد (بیشتر این وضعیت، حاصل سیاستها بوده که باعث شده فرهنگ کنونی، زندگی مردم را کاملا تغییر دهد)
میکروکتاب اگر محتوای کتاب را گنگ نکند خوب است
و درضمن این موضوع که بیان شد طوری بود که انگار به نتیجه دقیق نمیرسید و فقط نظراتی گفته میشد و زمان نتیجه گیری حرفی گفته میشد و در ادامه همین حرف، حرفی تضاد نتیجه گفته میشد و گفته میشد البته اینطور هم میتواند باشد
اما در کل یه سری نکات جزئی و پیش پا افتاده داشت و از آن هم انگار بیشتر برای تبلیغ استفاده شده بود.
درهر حال ممنون و به امید فردایی سازنده تر و آباد با هموطنان عزیز
میکروکتاب اگر محتوای کتاب را گنگ نکند خوب است
و درضمن این موضوع که بیان شد طوری بود که انگار به نتیجه دقیق نمیرسید و فقط نظراتی گفته میشد و زمان نتیجه گیری حرفی گفته میشد و در ادامه همین حرف، حرفی تضاد نتیجه گفته میشد و گفته میشد البته اینطور هم میتواند باشد
اما در کل یه سری نکات جزئی و پیش پا افتاده داشت و از آن هم انگار بیشتر برای تبلیغ استفاده شده بود.
درهر حال ممنون و به امید فردایی سازنده تر و آباد با هموطنان عزیز