نثری ساده اما پاراگراف بندیهای گنگ، که نشان از بیماری آلزایمر کاراکتر اصلی آدمکش داستان دارد، ادبیات کتاب خاطرات یک آدمکش اثر کیم یونگها، کرهای، را تشکیل میدهد.
روانی متن با از این شاخه به شاخه پریدن، تعریف کردن خاطرات بیو، شخصیت ۷۰ ساله نسیان دار، خواننده را آزار نمیدهد و رشته قصه را گم نمیکند و این مزیت دیگر داستان است.
کیم یونگها، نویسنده کرهای، تبحری در داستانپردازی و پلیسی و کارآگاهی، ادبیات، تاریخ، جنگ و پروندههای جنایی و قضایی دارد و این مهارت به خوبی الفبای اولیه کتاب را جفت و جور کرده و به دل مخاطب نیز مینشیند و خواننده کتاب را دوست دارد که تا آخر بخواند.
از دیگر شخصیتهای قصه خیلی اطلاعات به ما داده نمیشود و شاید مجالی برای حاشاکردن آگاهی از آنها در کتاب کم حجم باقی نمیماند.
طرح روی جلد گویای تصویرگری شرق دور است و تصویرگر متن کتاب را خوانده و از اِلِمانهای محوری متن داستان و رنگهای مفید به خوبی استفاده کرده است.
روانی متن با از این شاخه به شاخه پریدن، تعریف کردن خاطرات بیو، شخصیت ۷۰ ساله نسیان دار، خواننده را آزار نمیدهد و رشته قصه را گم نمیکند و این مزیت دیگر داستان است.
کیم یونگها، نویسنده کرهای، تبحری در داستانپردازی و پلیسی و کارآگاهی، ادبیات، تاریخ، جنگ و پروندههای جنایی و قضایی دارد و این مهارت به خوبی الفبای اولیه کتاب را جفت و جور کرده و به دل مخاطب نیز مینشیند و خواننده کتاب را دوست دارد که تا آخر بخواند.
از دیگر شخصیتهای قصه خیلی اطلاعات به ما داده نمیشود و شاید مجالی برای حاشاکردن آگاهی از آنها در کتاب کم حجم باقی نمیماند.
طرح روی جلد گویای تصویرگری شرق دور است و تصویرگر متن کتاب را خوانده و از اِلِمانهای محوری متن داستان و رنگهای مفید به خوبی استفاده کرده است.