نظر hossein dadashzadeh برای کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

رستاخیز برند شخصی
محمد ظهره وند
۲۲ رای
hossein dadashzadeh
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
کتاب خوبی بود، مطالب خوبی داشت ولی توضیح بیشتر نیاز داشت. فکر کنم نسخه‌ی 2 این کتاب درحال نوشتن باشه. چون این بحث مطالب زیادی داره که بنظرم باید گفته بشه. این کتاب درحده شروع بحث و چهارچوب عالیه، موفق باشید آقای ظهره وند.
محمد ظهره وند
۱۳۹۷/۰۹/۳۰
سلام
ممنونم از ارسال نظرتون
بله همانطور که گفتید، برندسازی شخصی، مبحث گسترده‌ای هست. به همین خاطر اگر از ابتدا وارد بحث‌های پیچیده بشیم، باعث سردرگمی مخاطبان میشه و ممکنه مطلب به درستی منتقل نشه.
برندسازی شخصی در چهار فاز انجام میشه: خودشناسی، برنامه ریزی، اجرا و گرفتن بازخورد. پس از گرفتن بازخورد، دوباره این سیکل از ابتدا از سر گرفته میشه.
در این کتاب بیشتر در مورد فاز اول برندسازی شخصی صحبت کردم و علت اینکه اسم رستاخیز رو برای کتاب انتخاب کردم، اینه که انسان از خواب غفلت بیدار بشه و سفر قهرمانی خودش رو شروع کنه که برای این کار حتما نیاز به خودشناسی داره.
در مورد نسخه دوم کتاب باید بگم به دلیل اینکه امسال مشغول نوشتن یک کتاب برای پزشکان، با عنوان فِلوشیپ برندسازی و تبلیغات پزشکی هستم، فرصتی برای این کار پیدا نشد.
اما سال آینده سعی میکنم کتاب جدیدی در مورد فازهای بعدی برندسازی شخصی بنویسم. البته هنوز قطعی نیست و اگر مقدور نشد در وبسایت برند شخصی، به امید خدا مقالات جامعی در این زمینه منتشر خواهم کرد.
در پناه خداوند یکتا موفق و پیروز باشید.
👋 سوالی دارید؟