نظر محمد مریخی برای کتاب بازاریابی عصبی: 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید

بازاریابی عصبی: 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید
ژان بقوسیان
۱۹۰ رای
محمد مریخی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
کتاب بدی نیست. در کتاب بیشتر روشهای بازاریابی بخصوص با دید بازاریابی اینترنتی بحث شده هرچند میشه در بازار سنتی هم استفاده بشه. کتاب میگه شما باید از روشهایی استفاده کنید که همه حواس ۵گانه مشتری را درگیر بشه و با ۲۱ راهی که در انتهایی کتاب گفته شده (که بنظر من بهتری فصل کتاب همون فصل آخر هست) میشه بازار مناسبی برای محصول یا خدمات پیدا کرد. البته باید بگم اگر دوره ستارگان فروش آقای بقوسیان رو رفته باشید تقریبا ۹۵ درصد مطالب این کتاب هست و اگر اون دوره رو رفتید این کتاب چیز اضافه تری نداره باتشکر از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.