نظر Mohsen Shokouhmand برای کتاب جذب: چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

جذب: چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
جاستین مارس، گابریل وینبرگ
۳۰ رای
Mohsen Shokouhmand
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
کتاب خوبی است، خصوصا مدیران مارکتینگ که در کسب و کارهای کوچک و متوسط با محدودیت‌های فراوان مواجه هستند، با مطالعه کتاب می‌توانند با تمرکز بهترین شیوه‌های مارکتینگ را انتخاب و با تمرکز بر آن‌ها نتایج خوبی بگیرند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.