نظر ملیحه بهارلو برای کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
احسان مهدی نژاد
۱۰۹ رای
ملیحه بهارلو
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
یک منبع عالی فارسی برای رفع نیاز در حوزه نامگذاری مشاغل ومحصولات۔بعد از مطالعه این کتاب میتونید برند ضد گلوله از همین نویسنده رو در لیست مطالعه کتابهای تخصصی خودتون قرار بدین۔بعد از مدتی نظرخودم رو با اطلاعات به روزتر تکمیل میکنم، اینکه اگر قصد برندسازی فرامرزی دارید حتما در ابتدای کار علاوه بر نکاتی که در کتابهای اینچنینی مطرح میشه نام برند خودتون رو به زبانهای مختلف بررسی کنید، تایپوگرافی اسم شرکت و برندتون، معنی لغوی و تحت الفظی، سبک نوشتاری مختلف و ترجمه اون رو حداقل در زبانهای انگلیسی، عربی و چینی بررسی کنید، چرا که در منابع مختلف آموزشی اساتید ایرانی مطرح میکنن که بعد از ثبت برند و آرم و لوگو اون محصول در کشور دیگه با شکست روبرو شده چرا که معنی اون در زبان دیگه معنی خوبی نبوده و با دافعه جامعه هدف روبرو شده، در مورد محصولات ایرانی شاید بهتر باشه حتی تلفظ برندمون رو در زبان ولهجه‌های تمام کشورهای همسایه هم بررسی کنیم تا به دلیل نکات ریز و به ظاهر پیش پاافتاده هیچ بازاری رو ازدست ندیم۔
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟