نظر abolfazl parsia برای کتاب مدارس یادگیرنده

مدارس یادگیرنده
abolfazl parsia
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
00
عملکرد نویسنده در ارائه مطالب سیستماتیک و قابل توجه است آنگونه که در بیان اصول و روشهای قید شده در فهرست کتاب با دایره وسیعی از اطلاعات و مثالها خواننده را به دنبال ارائه راهکارهای نهایی و تثبیت شده به دنبال میکشد. خلق جلوههای نوین در فرایندهای آموزشی یاددهی یادگیری نگاه تحلیلی به جستارهای گذشته و تجربیات آموزش سنتی و صنعتی در مواجهه با آموزش مبتنی بر سیستم زنده از دستمایه ارزشمند و چیرگی نویسندگان در تالیف و تدوین کتاب حکایت دارد. از طرف دیگر نباید از آشنایی مترجم ارجمند غافل شد. آنچنان متبحر در فن ترجمه مصادیق آموزشی با دست مایههای فرهنگی و امثال و حکم ایرانی اسلامی را به هم میآمیزد و حقایق را بیان میکند که خواننده گمان میبرد مترجم سالیان سال در وطن نویسنده مقیم بوده ولی اصالت ایرانی بودن و اشرافیت به متون و ادب فارسی را در چنبره خود دارد بهره گیری از مثالهایی نزدیک به واقعیت خواندن این کتاب را راحت میکند.. از مترجم و ناشر کتاب در افزایش آگاهیهای خود سپاسگزارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.