نظر جعفر وحیدیان برای کتاب صوتی قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند

قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند
رایان هوور، نیر ایال
۷۴ رای
جعفر وحیدیان
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یک جمله توی کتاب خیلی جذاب هست اینکه مردم به خوردن مسکن راغب تر‌اند تا خوردن مولتی ویتامین بااینکه همین اول کتاب گفت این کتاب برای فروش بیمه عمر مناسب نیست اما این جمله ش خیلی به کارم اومد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟