کتاب خیلی خوب و روانی هست. ابتدا ذهن رو درگیر یو مسئله مهم میکنه که همین عنوان کتاب هست. قلاب شدن ما به محصولات بدون اینکه متوجه باشیم.
در در نهایت تکنیکهایی برای طراحی یک محصول قلاب دار ارائه میده
همهی فروشندگان و صاحبان کسب وکار این کتاب رو باید بخونن.
و به نظرم مطالعه ش برای مصرف کنندگان هم خالی از لطف نیست. اینکه بدونیم چرا به یک محص ب وابسته میشیم بد نیست.
در در نهایت تکنیکهایی برای طراحی یک محصول قلاب دار ارائه میده
همهی فروشندگان و صاحبان کسب وکار این کتاب رو باید بخونن.
و به نظرم مطالعه ش برای مصرف کنندگان هم خالی از لطف نیست. اینکه بدونیم چرا به یک محص ب وابسته میشیم بد نیست.