نظر علی نوروزی برای کتاب بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان

بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان
محمدرحیم اسفیدانی
۲ رای
علی نوروزی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
۱-درصد مطالب کتاب بیشترش بر مدیریت دانش تمرکز کرده و از بازاریابی هوشمند کمتر صحبت شده
۲-کاربردهای عملی بازاریابی هوشمند در صنایع مختلف مثل صنعت بانکداری، عملی بسیار محتوای کتاب را غنی تر خواهد کرد
۳- یک ارتباط محتوایی مناسب بین بازاریابی هوشمند و مدیریت دانش با رویکرد عملیاتی کمتر دیده میشود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟